Proširenje ponude premium brendova

Dugoočekivane premium trgovine stigle u Arena Centar

25.09.2019 u 17:04

Bionic
Reading

Nakon ljetnih otvorenja monobrand trgovine Hugo Boss, svjetskog lidera u premium fashion segmentu, prve premium koncept trgovine Lacoste Le Club te prve trgovine Body Shopa u Hrvatskoj, Arena Centar nastavlja s otvaranjima i u jesen ulazi s dugoočekivanim otvorenjem najnovijeg koncepta multibrand trgovine Peek & Cloppenburg nakon koje se očekuje i otvaranje trgovine britanskog branda Ted Baker

Međunarodni lanac Peek & Cloppenburg, domaćoj modnoj publici poznat po asortimanu vrhunskih svjetskih brandova svih modnih segmenata i cijena, u Arena Centru otvara trgovinu koja će se isticati svojim novim industrijskim konceptom odjela za mlade, novim segmentima sporta i donjeg rublja za žene te najnovijim odjelom za tenisice i cipele, dok će premium odjel donositi nove kolekcija poznatih svjetskih brandova. Trgovina Peek & Cloppenburg u Arena Centru se otvara 26.09. uz ponude od -20% na sav asortiman kao i posebnom atmosferom kupovine uz koncerte poznatih glazbenika i pjenušac koji će posjetiteljima omogućiti vrhunsko shopping iskustvo.

Proširenje ponude premium brendova u Arena Centar se nastavlja u listopadu kada će svoja vrata otvoriti britanski brend Ted Baker, jedan od najbrže rastućih brendova u kategoriji „dostupan luksuz“ iz Velike Britanije koji će također otvoriti trgovinu u novom konceptu.

Najnovija otvaranja i proširenja trgovina dio su dugoročnih planova Arena Centra koji se, nakon što ga je preuzela grupacija NEPI Rockcastle, proširio za dodatnih 6000m2, dok je početkom ove godine u neposrednoj blizini otvoren i retail park, Arena Park s 10 novih trgovina.

„Dok smo s Arena Parkom obogatili ponudu za obitelji i cjenovno osjetljivije kupce, unutar samog Arena Centra proširenjem smo dobili mogućnost obogatiti ponudu premuim brendovima. To je u skladu s našom dugoročnom strategijom koja se temelji na rezultatima istraživanja tržišta koja pokazuju da tipični posjetitelj Arena Centra prednost daje kvaliteti nad cijenom.„ izjavila je Nataša Milašinčić, direktorica Arena Centra.

U 2020. i 2021. godini u planu je nova faza investicije i daljnje osnaživanje ponude Arena Centra.

O Arena Centru:

Arena Centar je već gotovo devet godina omiljeni trgovački centar u Hrvatskoj. Vrhunski modni, sportski, lifestyle i beauty brandovi te odlični kafići i restorani razlog su zašto posjetitelji uvijek iznova biraju Arena Centar. Arena Centar je dom više od 200 trgovina, dominantan centar mode i ljepote u Zagrebu i šire, najbolji centar zabave uz kino i kasino te vrhunsko gastronomsko odredište. Kao vodeći shopping centar na hrvatskom tržištu, Arena Centar ujedno je i prvi koji na pamet padne građanima Hrvatske te je najprepoznatljiviji shopping centar.