Na dnevnoj promociji filma 'Splitsville' u Cannesu, Dakota Johnson pokazala je minimalistički i profinjen stil
Kolegici Adriji Arjoni u kremastoj haljini dizajnera Christophera John Rogersa, Dakota je parirala u Guccijevoj midi haljini crne boje, s tankim naramenicama i krojem koji prati tijelo, a završava tik iznad gležnja.
Stilistica Kate Young upotpunila je izgled s Boucheronovim Avoine nakitom za kosu iz kolekcije Untamed Nature, koji je bio upleten u njezinu bočnu pletenicu. Johnson je nosila i Vendôme Liseré dijamantne naušnice te zlatni prsten izrađen od isprepletenih traka recikliranog zlata.
Frizuru s niskom pletenicom i dubokim razdjeljkom stvorio je frizerski stilist Mark Townsend, dok je vizažistica Georgie Eisdell naglasila suptilan smokey eye, rumene obraze i nude usne.
Istaknula tetovaže na stopalu
Posebnu pažnju privukle su crne lakirane sandale s tankim remenčićima i decentnim srebrnim detaljem na kopči, koje su istaknule tetovaže na njezinom stopalu.
Cipele su pratile čistu geometriju haljine i nakita, dodatno naglašavajući jednostavnost i skulpturalnost cijelog outfita. Fini linijski elementi, od naramenica haljine do remenčića na sandalama, povezali su cijeli izgled u skladnu cjelinu.
Minimalistički pristup Dakote Johnson
Ovaj minimalistički pristup vidljiv je i u drugim Johnsoninim izdanjima na ovogodišnjem Cannesu. Na dodjeli nagrada Kering Women in Motion nosila je prozirnu Gucci haljinu ukrašenu mikro-kristalima i prozirnim rukavima, dok je za premijeru filma 'The Second Act' odabrala pastelno-ružičastu Gucci haljinu s resama u slojevima i metalik platformama. Bez obzira na razigranost krojeva, Johnson je ostala dosljedna naglasku na materijalima i pokretu.
Garderoba Dakote Johnson u Cannesu ove godine odlikuje se suzdržanom paletom boja i jednostavnim siluetama, što označava odmak od pretjeranih ukrasa i potvrđuje promišljen, rafiniran pristup crvenom tepihu koji je tiho obilježio njezina pojavljivanja na festivalu.