ISTRAŽIVANJE

Čak 63 posto Hrvata posjećuje internetske stranice seksualnog sadržaja

05.01.2009 u 11:00

Bionic
Reading

Naime, svi oni posjećuju stranice seksualnih sadržaja na kojima mogu kupiti ili naručiti seksualne usluge. Hrvati tako putem interneta najčešće kupuju seksi igračke, seksi rublje te video materijal


Istraživanje je to web oglasnika KupiProdaj.net na uzroku od tisuću ispitanika koje je otkrilo navike o kupnji proizvoda i usluga seksualnog sadržaja. Zanimljivo je kako 17 posto ispitanika kupuje proizvode seksualnog karaktera putem interneta, ali samo 64 posto njih čine to s namjerom korištenja. Ostali seksi igračke ili videa kupuju za druge.

Jedan posto ispitanika na usluge seksualnog karaktera troši 2.000 kuna. Ilegalne seksualne sadržaje downloada 16 posto ispitanika.

Oko trećine ispitanika, njih 37 posto nikada ne posjećuje internetske stranice na kojima se mogu nabaviti proizvodi i/ili usluge seksualnog sadržaja, 31 posto tvrdi kako to čini vrlo rijetko, 22 posto otkriva da ponekad pretražuje takve stranice. Devet posto ispitanika priznalo je da to čini učestalo.

No ne kupuju se samo seksualni proizvodi, već i usluge. Tako je pet posto ispitanika putem interneta tražilo i na kraju naručilo seksualne usluge, dok ih je još 11 posto tražilo, ali na kraju ipak nisu ništa naručili. Devet posto ih ima u planu potražiti seksualne usluge, a čak 75 posto ispitanika nije imala ni će imati planove za takvo nešto.

Na proizvode i/ili usluge seksualnog sadržaja, većina ispitanika njih 88 posto potroši manje od 500 kuna godišnje. Osam posto pak potroši od 501 do 1.000 kuna, četiri posto od 1.000 do 2.000 kuna, a samo ih jedan posto potroši više od 2.000 kuna.

Nešto više od polovice ispitanika 55 posto, općenito odobrava kupnju proizvoda i/ili usluga seksualnog sadržaja, pri čemu više muškarci (60 posto) nego žene (42 posto),37 posto ispitanika je izjavilo kako im je svejedno, a samo četiri posto to ne odobrava.

Među ispitanicima koji kupuju proizvode i/ili usluge seksualnog sadržaja 44 posto ih to čini i u trgovinama i putem interneta, a 28 posto ispitanika kupuje isključivo putem interneta. Zanimljivo je kako 26 posto ispitanika kupuje isključivo u trgovinama s takvim sadržajima. U dućanima najviše kupuju ispitanici stariji od 45 godina (34 posto), dok s druge strane to čini samo 24 posto ispitanika mlađih od 25 godina.

Četvrtina ispitanika 25 posto, ocjenjuje ponudu proizvoda i/ili usluga seksualnog sadržaja na internetu boljom nego u trgovinama, dok s druge strane sedam posto ispitanika smatra suprotno tj. da je ponuda bolja u trgovinama.
Kao prednosti kupnje putem interneta ispitanici su u najvećoj mjeri naveli anonimnost (59 posto). Nedostatak pak kupnje putem interneta nemogućnost je vizualizacije proizvoda (63 posto).

Pohvalno je to da 69 posto ispitanika ne pregledava seksualne sadržaje na internetu za vrijeme radnog vremena, zato što jednostavno ne žele to činiti (56 posto ispitanika) ili zato što nemaju pristup takvim sadržajima (13 posto ispitanika). No 24 posto ispitanika to ipak čini ponekad, dok samo sedam posto ispitanika to čini učestalo.