PRESTIŽNI KOMAD

Bottega Veneta lansirala je ludo dobru torbicu i nimalo ne sumnjamo da će postati novi predmet žudnje

05.10.2021 u 13:58

Bionic
Reading

Talijanski brend Bottega Veneta otkad je pod vodstvom novog kreativnog direktora, Britanca Daniela Leeja ne prestaje izazivati zanimanje medija i javnosti genijalnim i maštovitim komadima koji vrlo brzo postanu novim predmetom žudnje brojnih zaljubljenica u modu

Torbice s potpisom ove luksuzne talijanske modne kuće među najpopularnijim su komadima koje obožavaju modne zaljubljenice, a nakon dobro poznatih modela poput sad već kultne The Pouch torbice, prepoznatljivog izgleda, stiže još jedna neodoljiva torbica za koju ni ne sumnjamo da će oduševiti fashionistice.

Bottega Veneta uvijek se više oslanjala na svoj specifični 'isprepleteni' stil, a ne na logo poput drugih brendova, pa se sad na neki način ponovno vraća svojim 'korijenima'.

ULTIMATIVNI STREET STYLE

[FOTO] Kakve torbe i cipele se nose ove jeseni? Trendeseterice s ulica Milana donose nam svježu dozu inspiracije

Pogledaj galeriju

Neodoljiva torbica tzv. 'classic' model upravo na moderan način primjenjuje finu tehniku pletenja te svojim dizajnom pomalo podsjeća na davni oglas iz 1988. na kojem se nalazi torbica proizvedena tehnikom pletenja tzv. intrecciato metodom koju je snimio fotograf Peter Lindbergh.

Nova classic torbica izrađena je od tkane nappa kože tehnikom poznatom kao torchon, metodom djelomično inspiriranom intrecciatom. Cijena joj nije mala pa ćete za ovi torbicu morati izdvojiti 5750 dolara ako se predbilježite (više od 37 tisuća kuna).

Bottega Veneta započela je svoj uspješni modni put još 1966. godine kao tvrtka za proizvodnju kožnih proizvoda sa sjedištem u talijanskom gradu Vicenzi, s naglaskom na sofisticiranost dizajna i pedantnu izradu. Gotovo desetljeće kasnije, brend je predstavio kolekciju torbica koje su izradili obrtnici u regiji Veneto, koristeći stoljetnu metodu tkanja zvanu intrecciato, što znači 'isprepleteno'. Taj stil koji uključuje isprepletanje dugih, tankih kožnih traka u pleteni uzorak koji podsjeća na rešetkastu koru za pitu brzo je postao lajtmotiv kuće, poznate po potpunom suzdržavanju od isticanja vidljivih logotipa.

Osamdesetih je modna ikona, američka glumica Lauren Hutton jednu od svojih intrecciato torbica nosila u filmu 'Američki žigolo', a Andy Warhol je toliko volio dizajn ove talijanske kuće da je 1985. za brend snimio kratki film.

Kako bi buduće majstore naučio intrecciato metodu, za koju su potrebne čak tri godine obuke, Bottega Veneta se udružila sa ustanovom posvećenoj ručnoj izradi zanata poput kožne galanterije pod nazivom Scuola d'Arte e Mestieri u talijanskoj Vicenzi.

Godine 2018. kada je engleski dizajner Daniel Lee, preuzeo kuću kao kreativni direktor, odmah se počeo igrati s nasljeđem. Za svoj debi na pisti predstavio je maxi intrecciato torbu, a za svoju najnoviju kolekciju, Salon 02, predstavio je Classic, efektnu torbicu s resicama izrađenom tehnikom tkane kože, torchonom, zanatskim ručnim tkanjem za čije je dovršavanje potreban cijeli dan.

Torbica koja pomalo podsjeća na nautičko uže umjetno namotano u obliku torbice - dolazi u nekoliko očaravajućih nijansi, a opet je, izrazito Bottega - bez ikakvih logotipa.