SPORNI LOGOTIP

Bizaran razlog zbog kojeg je princeza Diana nakon razvoda odbijala nositi ovaj poznati brend

  • Autor: I. B.
  • Zadnja izmjena 18.05.2018 09:51
  • Objavljeno 18.05.2018 u 09:51
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: profimedia

Britanska princeza Diana bila je prava kraljica odijevanja iz osvete, ako je suditi prema navodima australskog dizajnera Jaysona Brundsona u intervjuu za magazin Harper's Bazaar

Nakon rastave od princa Charlesa koja se dogodila 1996. godine, Diana se zauvijek oprostila od nošenja odjevnih komada, obuće i dodataka modne kuće Chanel.

Jedan od glavnih razloga njezinoj odluci o bojkotiranju brenda Chanel leži u Charlesovoj vezi s današnjom suprugom, Camillom Parker Bowles.

  • +2

Princ Charles i Camilla Parker Bowles

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

'Sjećam se da je rekla, 'Ne, jednostavno ne mogu nositi brend čiji logo čini dvostruko slovo C'', prisjetio se australski dizajner Jayson Brundson u nedavnom intervjuu za magazin Harper's Bazaar.

Brundson je princezi Diani asistirao u stvaranju izdanja za humanitarno bolničko događanje tijekom njezina posljednjeg posjeta Australiji 1996. godine. Kada je za nju odabrao cipele brenda Chanel, koje izgledom u potpunpsti odgovaraju odabiru kremastog Versace kompleta, Diana mu je dala specifičan razlog zašto ih ne namjerava nositi.

  • +17
  • +14

Princeza Diana

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

'Upitao sam ju zašto ih ne želiš nositi, a ona mi je rekla 'Zbog Camille i Charlesa'', priznaje dizajner naododajući kako u potpunosti shvaća njezina odluku s obzirom da je njezina rastava s princom Charlesom još uvijek punila medijske stupce.

'Vidjela bi logo Chanela i odmah bi ju podsjetio na Charlesa i Camillu. Sjećam se da sam tada odabrao veoma odvažan model cipela Chanel sa istaknutim zlatnim logom brenda u znaku dvostrukog slova C', prisjeća se australski dizajner koji vjeruje da je Diana bojkotiranjem brenda Chanel spriječila nepotrebno razvlačenje njezina imena u medijima.

  • +7
  • +4

Princeza Diana

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia