MIJENJAJTE NAVIKE

Bezbolnim promjenama do vitkosti i zdravlja

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 19.03.2010 07:25
  • Objavljeno 19.03.2010 u 07:25
hrana voće povrće

hrana voće povrće

Izvor: Corbis / Autor: Corbis

Vjerovali ili ne, vitkost ne mora biti bauk i nedostižan san! Najnovije istraživanje pokazalo je da su potrebne tek male promjene koje će vas dovesti do odličnog zdravlja i sjajnog izgleda. Riječ je o promjenama koje su dostupne svakome

Zaboravite na rigorozne dijete i opsesivno brojanje kalorija! Najnovije istraživanje pokazuje da su potrebne tek male promjene navika jedenja koje će donijeti velike promjene u vašem zdravlju, ali i vašem izgledu. Primijenite ovih nekoliko savjeta poznate nutricionistice Nicole Berberian.

Smanjite unos soli
Istraživanje je otkrilo da veliki broj ljudi svakodnevno konzumira puno veće količine soli nego što bi trebali. Dnevno se ne preporučuje uzimanje više od šest grama soli, zato pripazite kad solite hranu. Smanjeno uzimanje soli rezultirat će normalnim krvnim tlakom, manjim rizikom od moždanog udara i manjim šansama za oboljenje od srčanih bolesti.

Corbis

Corbis

Izvor: Corbis / Autor: Corbis

I samo male promjene dovode do velikih rezultata
Smanjite unos šećera
Možda vam se ne čini važnim stavljate li u kavu jednu ili dvije žlice šećera, ali zapravo je riječ o velikoj razlici. Kada biste umjesto dvije, stavljali jednu žlicu šećera, godišnje biste u organizam unijeli oko 10 kilograma šećera manje. Znate i sami da je to velika količina, stoga setijekom uzimanja šećera malo  kontrolirajte, a zdravlje i vitka linija na tomu će vam biti zahvalni.

Izbjegavajte hidrogeniziranu mast
Izbjegavajte proizvode na kojima među popisom sastojaka piše i 'hidrogenizirana mast'. Ta se vrsta masnoće obično nalazi u kolačima, keksima i drugim slasticama. Istraživanja su pokazala da hidrogenizirana mast čak i u malim količinama uzrokuje povećani rizik od srčanih bolesti. Umjesto takvih proizvoda, birajte zdravije jer ćete na taj način pomoći svome zdravlju, ali i svome izgledu.

Manje ugljikohidrata, više povrća

Kad stavljate obrok na tanjur, najprije polovicu tanjura ispunite salatom ili povrćem, a drugu polovicu ostavite za meso i ugljikohidrate. Već i vrapci na grani znaju da ugljikohidrati u velikim količinama nisu dobri. Ako samo malo pripazite na obroke i povećate unos povrća, a smanjite unos mesa i ugljikohidrata, znatno ćete smanjiti unos kalorija, a da i ne primijetite. Rezultat će, naravno, biti vrlo pozitivan za vašu tjelesnu težinu, a samim time i za vaše zdravlje.

'Ne' masnoj kožici
Volite piletinu? To je zdravo meso, ali bez kožice. Idući put kad budete jeli batak, skinite kožicu i automatski ćete smanjiti unos masnoća za četiri grama. Ako to budete redovito činili, unos masti bit će znatno manji. To znači da će vaš organizam biti oslobođen od kolesterola, ali i od suvišnih kalorija. Na tome će vam osobito biti zahvalne vaše arterije, ali i stas.

Izbjegavajte gazirane sokove

Gazirani sokovi prepuni su šećera koji su neprijatelji vaše vitkosti, ali i vašeg zdravlja. Šećeri iz gaziranih sokova brzo ulaze u krvni sustav i tijelo ih ne može učinkovito razgraditi, što može rezultirati dijabetesom. Ako smanjite unos gaziranih sokova za samo jednu čašu dnevno, smanjujete rizik od raznih probavnih bolesti za čak 45 posto. Umjesto gaziranih sokova, birajte one prirodne.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi