BOGATSTVO MIRISA

Beyonce lasira parfem težak 20 milijuna dolara

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 16.09.2009 11:06
  • Objavljeno 16.09.2009 u 10:34
Beyonce Knowles

Beyonce Knowles

Izvor: Guliver/Getty Images / Autor: -

Beyonce, pjevačica zamamnog glasa i stasa, uskoro će lansirati svoj vlastiti miris za čiju će promociju dobiti nevjerojatnih 20 milijuna dolara

'Moderna i vrlo utjecajna, Beyonce je istinski utjecala na živote svojih obožavatelja, a nastavit će to i dalje uz pomoć svojeg vlastitog parfema', rekao je Bernd Beetz, jedan od direktora poznatog proizvođača parfema Cotyja, najavljujući suradnju s poznatom zvijezdom.

'Za mene parfem odražava stav žene i njezin jedinstveni stil. Iako volim različite parfeme, još uvijek nisam pronašla onaj koji me zaista prikazuje kao ženu. Kroz rad s Cotyjem uspjela sam pretvoriti svoj idealni parfem u stvarnost, kreiravši zavodljiv i sofisticirani parfem koji odražava moju unutarnju snagu', rekla je Beyonce najavljujući suradnju s Cotyjem, zahvaljujući kojoj će svoje bogatstvo povećati za još 20 milijuna dolara. Ugovorom s Cotyjem Beyonce se obvezala da će parfem, kojemu se još ne zna naziv, promovirati tijekom tri godine. Očekuje se da će se parfem naći na tržištu početkom 2010. godine.

To nije prvi izlet u mirisne vode za Beyonce. Bila je zaštitno lice nekoliko parfema, 2007. godine za Armanijev Diamonds, a 2004. za True Star Tommyja Hilfiegera.

Coty je dosad surađivao s još nekoliko slavnih osoba kojima su pomogli osmisliti vlastiti miris, a među njima bili su i Kylie Minogue, Jennifer Lopez, Shania Twain, David and Victoria Beckham, Sarah Jessica Parker, Celine Dion, Halle Berry te Mary-Kate i Ashley Olsen. Koliko je suradnja sa slavnim osobama unosna, govori i podatak da je 2002. godine miris Jennifer Lopez, J. Lo Glow, samou prvoj godini proizvodnje zaradio nevjerojatnih 100 milijuna dolara.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi