BOŽIĆNA KAMPANJA

Rođenje Isusa na autobusnoj stanici

04.12.2008 u 15:00

Bionic
Reading

Da postoji nagrada za poticanje božićnog duha, Velika Britanija bi svakako bila ozbiljan kandidat za pobjednika. Povodom nadolazećeg blagdana na više od tisuću autobusnih stajališta širom zemlje bit će postavljena specijalno izrađena slika Isusa u jaslicam

Slika je rad akademskog slikara Andrewa Gadda, a prikazuje svetu obitelj na mračnom autobusnom stajalištu. Pastiri i tri mudraca zamijenjeni su ljudima koji čekaju autobus. Neki od njih radoznalo promatraju tek rođenog Isusa, drugi čitav prizor ne primjećuju, dok je ostatak zaokupljen dolaskom autobusa ili udubljen u svoje misli. Slike su dio projekta Crkvene promidžbene mreže (Churches Advertising Network) koja se bavi kršćanskim reklamnim kampanjama, a iza sebe ima mnogobrojne slične projekte.

Prošle godine Englesku su preplavili plakati na temu 'Želite li drugu šansu u životu?' nastali inspirirani Isusovim praštanjem. Neke od prethodnih kampanja Isusa su smjestile u čašu piva, prikazale ga kao bebu revolucionara u stilu Che Guevare ili pak nebo dočarale kao centralu za primanje želja. Svake je godine cilj kampanje aktualizirati i približiti vjerske teme ljudima te ih tako navesti na promišljanje. Francis Goodwin, predsjednik Crkvene promidžbene mreže, objašnjavajući aktualnu kampanju, rekao je: 'Svi smo navikli na renesansni prikaz Isusova rođenja, no da se ono događa danas, gdje bi se dogodilo?' Nastavio je govoreći da smještanjem događaja u današnjicu želi potaknuti ljude na razmišljanje. Tako će ovih blagdana čekanje autobusa za stanovnike Engleske postati duhovno iskustvo.