U SVIBNJU NA PLITVIČKIM JEZERIMA

Zeleni odnosi s javnošću i zelena odgovornost u fokusu jubilarnog izdanja međunarodne PRO PR konferencije

15.12.2022 u 12:26

Bionic
Reading

Međunarodna PRO PR konferencija i njezino 20. jubilarno izdanje održat će se od 4. do 7. svibnja u hotelu Jezero na Plitvičkim jezerima. Sudionike konferencije očekuje 16 predavanja i 2 panela, a moto ovogodišnje konferenciji je 'green public relations, green responsibilities' – 'zeleni odnosi s javnošću, zelena odgovornost'

Svoj dolazak među ostalima potvrdili su Martin Nesirky, direktor informativne službe Ujedinjenih naroda, John Shield, direktor komunikacija na BBC-ju, Carlos Chaguaceda, direktor komunikacija Museo Nacional Del Prado, Erik den Hoedt, ravnatelj operative u Ministarstvu općih poslova u Nizozemskoj, a osim stranih predavača govorit će i oni domaći i regionalni.

Panel pod nazivom 'Telling the truth, is it enough to cut thru the fog of lies' ('Govoriti istinu, je li dovoljno prorezati maglu laži') moderirat će Richard Linning, a Jelena Gavrilović Šarenac, voditeljica korporativnih komunikacija u Henkelu, moderirat će panel 'Green communications in sustainable development communications' – 'Zelene komunikacije u komunikacijama održivog razvoja'.

'Sretan sam što je ovo 'putovanje', koje traje 20 godina uspjelo staviti PRO PR konferenciju u liderski položaj edukacijske platforme koja je pod motom 'Networking In Motion' – 'Povezivanje u pokretu', fokusirana na teme odnosa s javnošću. U ovih 20 godina organizirano je 285 predavanja, 32 radionice i 33 panela, te više od 4100 sudionika bio je dio ove konferencije. Volim uvijek naglasiti da ona nije nikakav spektakl, mi smo fokusirani na znanje, primjere iz prakse odnosa s javnošću i povezivanje koje predstavlja jedan od ključeva uspjeha.

Namijenjeni smo svima onima koji se bave odnosima s javnošću što je veliki organizacijski izazov, ne zbog programskih tematika, već zbog lidera koji stvaraju unutar ove industrije odnosa s javnošću, a njih je zaista malo unutar regije koji svakodnevno upravljaju ugledom, a da su priznati zbog svog rada, etičnosti u poslovanju i neprestanom učenju što se u konačnosti može brzo i procijeniti. Iako svi govore o digitalnoj transpormaciji, digitalne komunikacija ne mogu bez odnosa s javnošću koji su također doživjeli svoju transformaciju, onu sadržajnu, organizacijsku, ali i kroz svoje oblike zadataka koji se neprestano nadograđuju šireći obzore općoj i internoj javnosti', izjavio je Danijel Koletić, predsjednik organizacijskog odbora Međunarodne PRO PR konferencije.

U sklopu ovogodišnjeg PRO PR-a, 11. put za redom dodijelit će se PRO PR GLOBE Awards priznanja. Ovo je jedinstveni program nagrađivanja, fokusiran je na dodjelu priznanja pojedincima, a ne projektima. U skladu s pravilnikom, bivši dobitnici ovog priznanja nominiraju buduće, a u ovom procesu ne uplaćuju se nikakva financijska sredstva.

Osim PRO PR GLOBE Awards priznanja pojedincima, dodijelit će se tradicionalno priznanja PRO PR Vision City, PRO PR Vision Manager i PRO PR Indigo Awards, 5. svibnja u sklopu svečane ceremonije. Konferenciju je utemeljila agencija Apriori World, a ovo je ujedno i jedina konferencija kojoj potporu pruža vodeće svjetsko udruženje za odnose s javnošću PRCA – The Public Relations and Communications Association sa sjedištem u Londonu, Singapuru i Dubai-u.