MAGENTA 1 B2B RUN

Više od 8.000 sudionika na najvećem ovogodišnjem poslovnom događanju

  • Autor: L. F.
  • Zadnja izmjena 13.02.2018 15:20
  • Objavljeno 13.02.2018 u 15:20
Dijana Vetturelli, Bojan Mušćet i Marija Felkel

Dijana Vetturelli, Bojan Mušćet i Marija Felkel

Izvor: Pixsell / Autor: Davor Puklavec/PIXSELL

MAGENTA 1 B2B RUN, najveće poslovno okupljanje zaposlenika hrvatskih kompanija održat će se četvrtu godinu zaredom u četiri najveća hrvatska grada. MAGENTA 1 B2B RUN starta u Splitu 10. svibnja, nakon čega slijede natjecanja u Rijeci i Osijeku (24. svibnja i 14. lipnja), dok je završno i najveće okupljanje planirano u Zagrebu 13. rujna.

 

Očekuje se da će to aktivno druženje ove godine okupiti više od 8.000 sudionika. MAGENTA 1 B2B RUN namijenjen je zaposlenicima svih poslovnih ustanova prijavljenih na području Hrvatske, a prošle godine svojih pet kilometara istrčalo je 6.500 zaposlenika iz više od 400 kompanija iz privatnog i javnog sektora. Time je potvrđen status događanja koje okuplja najveći broj zaposlenika u Hrvatskoj, a postignuta su još dva rekorda.

Riječ je o trkačkom natjecanju koje je potaknulo najveći broj novih sudionika da se odvaže doći na startnu liniju: svaki treći natjecatelj prvi je put nastupio na nekoj utrci. Dodatno, lanjsko nadmetanje u Zagrebu oborilo je hrvatski rekord po broju trkača koji su se okupili na nekoj utrci u jednoj disciplini: startalo ih je više od 4.500.  

„Poslovna se kultura danas smatra kompetitivnom prednošću. U jugoistočnoj Europi čak još i više nego u zapadnoj što ujedno potvrđuje i velik odaziv hrvatskih kompanija na MAGENTA 1 B2B RUN koji je prepoznat kao jedan od alata za unaprjeđenje poslovne kulture koji pospješuje međusobnu komunikaciju i osjećaj zadovoljstva“, izjavila je Dijana Vetturelli inicijator MAGENTA 1 B2B RUN-a.

  • +7
  • +4

U Brewbites Sports Baru održano je predstavljanje nove sezone utrka B2B RUN

Izvor: Pixsell / Autor: Davor Puklavec/PIXSELL

Partner i ovogodišnjeg događanja je Hrvatski Telekom, čija članica Uprave zadužena za ljudske resurse Marija Felkel kaže: „Hrvatski Telekom kontinuirano ulaže u razvoj svojih zaposlenika. Istraživanje koje smo proveli prošle godine pokazuje kako je MAGENTA 1 B2B RUN idealan spoj timskog rada i neformalnog druženja koji je pridonio boljoj korporativnoj kulturi i jačanju međuljudskih odnosa. Upravo je to zajedništvo zaposlenika HT-a  rezultiralo titulom naj-fit kompanije na većini dosadašnjih utrka."

Ambasador utrke i kapetan HT Running Teama Bojan Mušćet osvrnuo se na dosadašnja izdanja toga popularnog poslovnog događanja: „Prošle godine s nama je trčalo preko šest tisuća ljudi, od toga više od sedam stotina kolega iz HT-a. Drago mi je da HT ima iznimno jak tim koji privlači sve brojnije natjecatelje. U tri godine broj HT-ovih trkača se utrostručio. Ove godine bit će nas još više, što me veseli jer smo uspjeli potaknuti ljude u poslovnoj zajednici da se aktiviraju i krenu sa zdravim navikama. Businessu trebaju tenisice, pa navucimo ih i krenimo!"

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi