Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (Hamag-Bicro) otvorila je natječaj za izbor najinovativnijeg startupa Hrvatske 2025., a pobjednike očekuju promocija, vidljivost i prilika za predstavljanje pred investitorima i partnerima
Na natječaj se do 10. studenoga ove godine mogu prijaviti startupovi osnovani nakon 1. siječnja 2019. godine, putem online obrasca dostupnog na službenim stranicama Hamag-Bicra.
Natječaj je otvoren u okviru HIT projekta - Horizontalnog transformacijskog projekta za jačanje regionalnog ekosustava za industrijsku tranziciju, koji se financira iz Integriranog teritorijalnog programa 2021. - 2027. Cilj je prepoznati startupove koji svojim inovacijama, znanjem i poduzetničkim duhom doprinose razvoju gospodarstva i jačanju hrvatskog inovacijskog ekosustava.
Startupovi se natječu u tri regije – Jadranskoj, Panonskoj i Sjevernoj Hrvatskoj, dok je nacionalna Grand Prix nagrada Hrvatska otvorena za sve regije i Grad Zagreb.
Tri glavna kriterija
Startupovi iz regija mogu se prijaviti i u svojoj regiji i za Grand Prix Hrvatska, čime imaju mogućnost ponijeti i regionalnu i nacionalnu titulu. Startupovi iz Zagreba natječu se isključivo za nacionalnu nagradu.
Bit će ocijenjeni prema tri glavna kriterija - trakcija (40 posto) poslovni rast, prihodi, izvoz i zapošljavanje, inovativnost (30 posto) jedinstvenost ideje i stupanj tehnološkog iskoraka, tržišni potencijal (30 posto) skalabilnost, održivost i plan rasta.
Cilj je, naglašavaju iz Agencije, istaknuti startupove koji su spremni rasti, stvarati vrijednost i predstavljati Hrvatsku na globalnom tržištu. Pobjednici će dobiti priliku predstaviti svoje inovacije na tehnološkim i startup konferencijama, ostvariti kontakte s investitorima i partnerima, te biti uključeni u nacionalnu brošuru i video kampanju koja promovira hrvatsku inovacijsku scenu.
 
                     
                     
             
     
                 
                                             
                                             
                                             
                         
                         
                         
			
			 
			
			 
			
			 
                             
                             
                             
                             
                             
  
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                            