ISTRAŽIVANJE BRANDSCORE

Todorić ima trećinu najjačih brendova u zemlji

  • Autor: O. I. N.
  • Zadnja izmjena 19.10.2011 15:21
  • Objavljeno 19.10.2011 u 13:14
ivica todorić

ivica todorić

Izvor: Pixsell / Autor: Pixsell

Od trideset najjačih brendova na hrvatskom tržištu čak trećina ih je Agrokorovih, a tri njihova brenda – Zvijezda ulje, Jamnica mineralna voda i Zvijezda majoneza, zauzimaju prva tri mjesta ljestvice Brandscore 30, koju je izradila agencija Ipsos puls

U trideset najjačih brendova na hrvatskom tržištu prema istraživanju Brandscorea, Agrokor ima čak devet predstavnika, a na ljestvici kotira bolje nego Milka ili Coca Cola.

'Agrokor je pravi vjernik brendova, mi vjerujemo da brendovi imaju snagu unatoč privatnim markama', komentirala je rezultate Ljerka Puljić, starija izvršna potpredsjednica Agrokora. Puljić ističe kako su ljudi u krizi izgubili povjerenje u političare i u sustav, što se vidi po pokretima nezadovoljstva koji se događaju diljem svijeta, te da onaj tko u takvim vremenima uspije opravdati povjerenje u realnom sektoru ima budućnost. 'Potrošači moraju za svoj novac dobiti vrijednost, a mi moramo biti dosljedni', rekla je Agrokorova direktorica.

A da Agrokor uspješno radi unatoč krizi, potvrđuje podatak kojim se danas Puljić pohvalila novinarima: na razini grupe u prvih devet mjeseci zabilježili su rast prihoda od osam posto. Tako je primjerice prodaja Ledo Kinga, sladoleda koji je premium proizvod, rasla za 20 posto, a izvrsnu prodaju imaju proizvodi PIK-a Vrbovec.

'Uvijek s novinarima pričamo o brojkama i novcima, sretna sam što danas govorimo o nečem toplom, o brendovima', kazala je Iva Balent, izvršna direktorica marketinga, usporedivši brendove s djecom, jer 'o 167 brendova mi u Agrokoru brinemo kao o djeci, s njima radimo rebranding i ulažemo novce u njih'.

Istraživanje je provedeno i u zemljama regije, Srbiji i BiH, no novinarima nisu prezentirani tamošnji rezultati. Iz Agrokora samo poručuju da i tamo izvrsno kotiraju. Snaga brendova istraživala se posjetom kućanstvima i nije obuhvaćala samo percepciju brenda, nego su anketirani odgovarali i na pitanja jesu li kupili proizvode i kada su ih posljednji put konzumirali.

Brandscore top 30 brendova

1.Zvijezda ulje
2.Jamnica mineralna voda
3.Zvijezda majoneza
4.Gavrilović paštete
5.Milka
6.Orbit
7.Coca-Cola
8.Vindija Z'Bregov mlijeko
9.Franck čaj
10.Zvijezda stolni margarin
11.Dukat mlijeko
12.Nutella
13.Ledo smrznuto povrće
14.Dorina čokolada
15.Domaćica
16.Aquafresh
17.ABC sirni namaz
18.Ledo smrznuta riba i plodovi mora
19.Labello
20.Ariel
21.Dukat jogurt
22.Jana
23.Čipi Čips (Franck)
24.Franck orašasti plodovi
25.Lenor
26.Ledo smrznuta tijesta i slastice
27.Jar
28.Nivea proizvodi za njegu tijela
29.Franck Jubilarna
30.Gavrilović čajna

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi