STRAH U JAVNIM PODUZEĆIMA

Tko još radi s Nevenkom Jurak?

Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Od izbijanja afere, javne tvrtke nerado priznaju da su poslovale s Fimi-medijom ili minoriziraju značaj tih poslova, koji su pokretanjem istrage postali prilično nepopularni, baš kao i donedavno dragocjeno prijateljstvo s bivšim premijerom Sanaderom

Dok DORH i USKOK istražuju je li bilo političkog posredovanja u milijunskim projektima Fimi-medije, javna poduzeća opisujući opseg poslova s Nevenkom Jurak intenzivno koriste riječi poput 'povremeno', 'jednokratno' i 'pojedinačno'.

U Fini nam kažu da su s tvrtkom Fimi-media imali samo jedan ugovor, i to za poslove produkcije: 'Ugovor smo sklopili strogo se pridržavajući procedure propisane Zakonom o javnoj nabavi. Taj je ugovor potpisan u studenome 2008. godine na razdoblje od godinu dana, a trenutno Fina nema ugovorene poslove produkcije ni s jednim dobavljačem', izjavili su za tportal.

Detalji tog 'samo jednog ugovora' naziru se na stranicama tvrtke Studio Dim, koju je Fimi-medija, nakon što je dobila posao od Fine, unajmila da za njih obavi posao televizijske produkcije, i koja je samo u 2009. godini za Financijsku agenciju napravila desetak televizijskih reklama i jedan namjenski film.

'Tvrtka Fimi-media nikada nije za Finu obavljala poslove zakupa medijskog prostora', odgovaraju na naš upit u Fini i pojašnjavaju da su, nakon provedenog javnog nadmetanja, 27. listopada 2008. sklopili dvogodišnji ugovor o zakupu oglasnog prostora s tvrtkom Unex MPG, inače članicom Agrokora.

I u Hrvatskoj poštanskoj banci kažu da su rijetko koristili usluge Fimi-medije, a zanimljivo je da među agencijama s kojima trenutno surađuju ne navode tvrtku sina Luke Bebića, B1 Plakati. I njezin su strelovit uspjeh mediji često dovodili u vezu s političkim pokroviteljstvom, a ključni su joj klijenti navodno upravo HPB i druge tvrtke u državnm vlasništvu.

'Agencijske usluge Fimi medije Hrvatska poštanska banka koristila je povremeno, za realizaciju jednokratnih, odnosno pojedinačnih projekata. U svrhu provedbe svojih marketinških aktivnosti, HPB surađuje s nizom drugih agencija kao što su McCann Erickson i TF Marketing', izjavili su za tportal.

Samo u HAC-u priznaju da još uvijek surađuju s Nevenkom Jurak, i to na zakupu medijskog prostora. 'Hrvatske autoceste trenutačno imaju jedan aktivan ugovor s tvrtkom Fimi-media za oglašavanje putem panoa na Ininim benzinskim postajama na kojim se prodaju ENC paketi. Ugovor je potpisan 15. travnja 2009-e, s rokom izvršenja od godinu dana', kazali su nam u odnosima s javnošću HAC-a. Ovome treba dodati i da se Fimi-medija u posljednje dvije godine pojavila i kao producent šest televizijskih reklama za HAC.

Nezadovoljni medijskim tretmanom, u Hrvatskoj lutriji odlučuju se za šutnju, a za sličnu se taktiku odlučio i Janaf, čiji čelnik Ante Markov ne želi komentirati poslovanje prethodne uprave koja je Fimi-mediju 2007. angažirala za produkciju namjenskog filma.

'S obzirom na način na koji se u medijima tretira suradnja s tvrtkom Fimi-medija i činjenicu da je Hrvatska Lutrija iskaz o istom dala mjerodavnom tijelu, suzdržavamo se od daljnjih komentara i odgovora na novinarske upite', izjavili su za tportal iz Hrvatske lutrije.

Prošli su tjedan iz Lutrije demantirali da USKOK istražuje njihovo poslovanje, a mediji tvrde da je iskaz u svojstvu svjedoka dala direktorica Vesna Bakran. Kako neslužbeno doznajemo, Fimi-medija za njih nije obavljala zakup medija, pa možemo pretpostaviti da policiju zanima dvadesetak TV reklama koje je tvrtka Nevenke Jurak za Hrvatsku lutriju producirala od 2006. do 2009.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi