DIREKTOR STRATEGIJE HT-A:

'Svi najveći operateri na svijetu izloženi su takvim kvarovima'

24.09.2015 u 18:47

Bionic
Reading

'Uzrok pada mreže i neprebacivanja na backup nepravilan je rad. Slikovito rečeno, radila su oba motora, ali zbog njihova nepravilnog funkcioniranja automobil se nije kretao, nego je 'turirao u leru', objasnio je direktor strategije Hrvatskog Telekoma Boris Drilo u intervjuu za Večernji list

'Prekidi i poteškoće u funkcioniranju mobilnih i fiksnih usluga posljedica su kvara u višeuslužnoj IP mreži. Ova mreža obavlja zahtjevan i složen zadatak prijenosa i usmjeravanja sveukupnog prometa, govornog, podatkovnog i televizijskog. Ove smo godine u HT-u pokrenuli veliki investicijski ciklus u razvoj najnaprednije infrastrukture koji uključuje brojne nadogradnje i unapređenja funkcionalnosti sustava. Žao mi je što je upravo zbog takve jedne nadogradnje, kojom smo željeli još više unaprijediti kvalitetu mreže i usluga, došlo do poteškoća u funkcioniranju mreže. Zašto se to dogodilo, utvrđuje se u suradnji s našim partnerima. Naši stručnjaci učinili su sve da u najkraćem roku otklonimo taj kvar i stabiliziramo situaciju. Još se jednom ispričavamo svim korisnicima zbog problema koje je izazvao ovaj kvar.’, izjavio je Boris Drilo za Večernji list.

'Cjelokupna mreža HT-a izgrađena je prema najvišim stručnim standardima dostupnosti.’, kaže Drilo, koji podsjeća da se takvi kvarovi događaju svim velikim operaterima: ‘Kvarovi ovakvih razmjera nisu učestali, ali se događaju operatorima različitih veličina posvuda u svijetu, pa tako i kod nas. Naravno da su oni najveći i najizloženiji ovakvim pojavama. Primjerice, početkom kolovoza ispad mreže najvećeg američkog operatora AT&T-ja na pet sati ostavio je bez telekomunikacijskih usluga stanovnike četiriju jugoistočnih država u SAD-u. U tom ispadu nisu bili pogođeni korisnici samo AT&T-ja nego i svih drugih mobilnih operatora koji su AT&T-jevu mrežu koristili za prijenos telekomunikacijskog prometa.’

Ostatak intervjua s direktorom strategije Hrvatskog Telekoma možete pročitati na ovom linku