obogaćena ponuda

Proizvodi privatne robne marke u Studencu uz istaknutu oznaku zelene košarice

  • Autor: L. F.
  • Zadnja izmjena 01.04.2021 14:11
  • Objavljeno 01.04.2021 u 14:11
tportal

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Studenac

Vodeći maloprodajni trgovački lanac na Jadranu, Studenac obogatio je svoju ponudu novim proizvodima, priopćili su iz te tvrtke

Kupci će od travnja u Studencu tako moći birati proizvode širokoga asortimana renomiranih domaćih i svjetskih proizvođača hrane, pića, higijene i drugih kućanskih potrepština. Također, u prodavaonicama ih je jednostavno uočiti uz istaknutu oznaku zelene košarice.

'U Studencu uvijek nastojimo omogućiti kvalitetne proizvode i atraktivne cijene, a to pokazuje i jedinstvena ponuda privatnih robnih marki Studenca. Uz standardne proizvode svjetskih proizvođača, posebno prepoznajemo kvalitetu autohtonih hrvatskih proizvoda. Podrška domaćim proizvođačima važna je komponenta poslovanja Studenca jer donosi višestruku korist cijeloj zajednici. Osluškujući potrebe kupaca nastala je „zelena košarica“ koja donosi široku paletu kvalitetnih proizvoda, a istodobno i uštedu te je značajan dio unapređenja naše ponude', istaknuo je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.

Posebna pozornost hrvatskim proizvodima pridana je tako u kreiranju asortimana robnih marki Studenca u kojem se mogu pronaći domaće ulje, vino, pivo, suhomesnati proizvodi, ali i higijenske potrepštine. Također, još jedan pokazatelj kako Studenac u svome poslovanju kontinuirano podržava domaće proizvođače i poljoprivrednike jest i uspješan projekt #BirajIstarsko, ističe se u priopćenju.

'U prethodnih godinu dana pokrenuli smo i unaprijedili mnogobrojne projekte kojima je u središtu kupac, poput ponude 'Kupi i pokupi' te mogućnosti slanja i preuzimanja paketa, a proširene su i usluga plaćanja režija i ponuda TO GO.  Naš fokus u 2021. godini isto tako je stavljen na razvoj usluga i koncepata koji našim kupcima poboljšavaju iskustvo kupovine, a asortiman privatnih robnih marki Studenca sastavni je dio te strategije. U travnju za naše kupce pripremamo i dodatna iznenađenja –  na police naših trgovina stižu novi proizvođači i pomno birani proizvodi koji ponudu u Studencu čine zaista jedinstvenom', poručio je Rafal Cieslakowski, član Uprave za komercijalne poslove.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!