OTOK MLADOSTI

Pogledajte kako će izgledati Obonjan Riviera

26.04.2016 u 18:52

Pogledajte kako će izgledati Obonjan Rivijera

Izvor: Pixsell / Autor: Hrvoje Jelavic

Bionic
Reading

U utorak su na konferenciji za novinare u Šibeniku javnosti predstavljeni koncept, dizajnerska rješenja i detalji budućeg poslovanja projekta Obonjan Rivijere

O poslovnim aspektima, detaljima vezanim uz projekt i o značenju za razvoj turističke ponude Šibenika okupljenima su govorili savjetnik ministra turizma Ivo Bašić, gradonačelnik Željko Burić te Dan Blackledge i Kristijan Gržetić u ime investitora.

Dugoročni je plan pozicionirati projekt Obonjan Rivijere kao pionira izrade istraživanja usmjerenih prema potrebama ekološke održivosti. Nedavno je uspostavljena suradnja s neprofitnom organizacijom Carbon, s kojom se provodi projekt obnovljive energetske strategije otoka s ciljem razvoja modernog pristupa turizmu i unapređenja turističkih aktivnosti.

'Ministarstvo turizma podržava svako kvalitetno ulaganje u turističku infrastrukturu, a posebice ono koje ima cilj pozicionirati Hrvatsku kao destinaciju 365. Upravo ovakvi projekti, koji spajaju sve potencijale Hrvatske –prirodne ljepote, gastronomiju, kulturne i zabavne sadržaje - pravac je kojim naš turizam želi i mora ići. Siguran sam da će otok Obonjan poslužiti kao model pametnog ulaganja u hrvatski turizam, a Šibeniku donijeti nove pozitivne brojke', kazao je savjetnik ministra turizma Ivo Bašić.

'Ovaj projekt znatno je više od turizma; on donosi gradu nove vrijednosti i predstavlja nadogradnju na započeti uzlet Krešimirova grada koji nitko više neće i ne može zaustaviti', kazao je gradonačelnik Željko Burić.

Dan Blackledge, jedan od suosnivača projekta, ističe da već 2017. planiraju proširiti trajanje sezone na period od sredine svibnja do kraja rujna:

'U planu je otvaranje otoka i u periodima izvan sezone, u prvom redu za korporativne klijente, kao i događanja za grupe po tailor made modelu. Riječ je o dugoročnom planu koji će biti operativan već od sezone 2017. Uz klasične posjetitelje i goste, naše promotivne aktivnosti će biti usmjerene prema klijentima s velikim proračunima i planom da rade u suradnji s lokalnim kompanijama, agencijama te restoranima na kopnu.'