podbacila prehrana

Nestlé kreće u masovni šoping kompanija koje proizvode vitamine

06.12.2017 u 14:58

Bionic
Reading

Švicarski prehrambeni div Nestlé najavio je da će kupiti kanadskog proizvođača vitamina Atrium Innovations za 2,3 milijarde dolara kako bi proširio poslovaje na području zdravstvene zaštite potrošača i neutralizirao slabe rezultate

Najveći proizvođač pakirane hrane u svijetu u utorak je objavio da će kupiti proizvođača vitamina, probiotika i zamjenskih obroka od skupine ulagača predvođenih fondom Permira.

Oko 80 posto prihoda od prodaje Atriuma dolazi iz Sjedinjenih Država, što znači da još ima prostora za kupnju poslovanja u drugim dijelovima svijeta. U Nestléu tako razmatraju mogućnost kupnje Merckovog poslovanja s vitaminima koje je prisutno na brojnim tržištima u nastajanju.

"I dalje tražimo prilike u stvarima koje bi imale smisla gledano iz vrlo disciplinirane perspektive", tumači Greg Behar iz Nestlé Health Sciencea, poslovanja koje će pripojiti Atrium Innovations.

Taj dio Nestleova poslovanja već prodaje prehrambene proizvode namijenjene osobama s posebnim medicinskim potrebama i igra vodeću ulogu u Nestléovoj ambiciji da postane kompanija "prehrane, zdravlja i wellnessa" u kontekstu posustajanja prodaje pakiranih prehrambenih proizvoda zbog promjene ukusa tržišta.

Kupnja Atriuma, koji će u ovoj godini ostvariti prihode od 700 milijuna dolara, odmah će povećati dobit, kazao je Behar. Akvizicija odražava poslovnu politiku Nestléova novog izvršnog direktora Marka Schneidera koji je kao strateški prioritet kompanije postavio zdravlje potrošača.

Atrium ima sedam tvornica u Sjedinjenim Državama, Kanadi, Europi i Argentini. Najpoznatiji su mu brend dodaci prehrani Garden of Life.

Zaključenje akvizicije očekuje se u prvom tromjesečju iduće godine.