Digital King

Ne bacajte novce, pošaljite televizijski oglas na pravu adresu

tportal

Izvor: Ostale fotografije / Autor: StockSnap/Pixabay.com

Preko televizije utemeljene na internetskom protokolu (IPTV) kroz nekoliko različitih TV kanala i različite operatere možete distribuirati spotove, najave i grafičke elemente u LIVE programu i komercijalnim blokovima. Za svakog klijenta posebno, izrađuju se i oblikuju paketi koji odgovaraju njegovim potrebama, a kasnije i praćenje i analiza dosega. Zvuči zanimljivo, zar ne?!

Pokrenuli ste posao na internetu, pripazili na ključne riječi na web stranici te svoj glas i poruku poslali daleko u svijet preko Google oglasa. Kamo dalje? Kako postoje različiti ukusi, tako postoje i različite potrebe gledatelja i klijenata. Internetskim oglasima pokrit ćete veliki dio željene ciljne skupine, no u svijetu modernog oglašavanja većina prihoda od oglašavanja i dalje dolazi iz televizije. Iako televizija nudi najviše zarade, i u tom mediju odvijaju se promjene koje ga suočavaju s nizom problema. Poznato je da tradicionalni model televizijskog oglašavanja postaje sve neodrživiji, naročito otkako je počelo prebacivanje s analognog na digitalno emitiranje, što je dovelo do umnožavanja broja TV kanala, te sve većeg fragmentiranja publike. Problemima na televiziji doskočilo se stvaranjem IPTV platforme koja nudi mogućnost kombiniranja tradicionalnog televizijskog oglašavanja s oglašavanjem na mreži. O čemu točno govorimo? Uz IPTV oglašavačima je omogućeno da ciljaju određenu publiku i omogućuju klijentima lakši prodor proizvoda i vođenje kupca od tzv. prezentacije pa sve do kupnje proizvoda. Upravo zato ovaj izum smatra se ostvarivanjem sna svakog oglašivača jer ujedno omogućuje i kontrolu kretanja oglasa (velike i male grupe, starosna dob…), a oglasi se mogu podešavati i usmjeravati prema ljudima u jednom, istom kućanstvu.

IPTV je interaktivna platforma koja pruža mogućnost oglašavanja na vodećim nacionalnim televizijskim brendovima (MaxTV, Bnet, Optima, Iskon, H1, Amis, VIP TV). Zahvaljujući naprednoj tehnologiji svakom klijentu omogućuje da svoju reklamu pozicionira u raznovrsne žanrove: sportski, zabavni, filmski, dječji i glazbeni sadržaj te izuzeto precizno targetirati, primjerice, ciljne skupine visoke kupovne moći, većinom u urbanim zonama. Vaš personalizirani oglas, dakle, bit će kreiran prema afinitetu korisnika i može ostvariti doseg od preko milijun gledatelja. Preko IPTV platforme možete distribuirati komercijalne spotove, najave i grafičke elemente u LIVE programu te u komercijalnim blokovima. Za svakog klijenta posebno, izrađuju se i oblikuju paketi koji odgovaraju njegovim potrebama, a kasnije i praćenje i analiza dosega. Naime, IPTV omogućuje precizno mjerenje i prikazivanje broja ljudi koji su vidjeli određeni oglas.

Gdje ćete se prikazivati?

Usluga pokriva standardno oglašavanje u sportskom top sadržaju na Arena Sport kanalima te RTL Living i RTL Crime kanalima (uz posebno pozicioniranje unutar komercijalnih blokova poput prve ili posljednje pozicije u emisiji). Vaš oglas može se vidjeti primjerice dok traje nogometna utakmica Lige prvaka, Euro lige, HT 1 lige, košarkaške ABA lige, A1 hrvatska 1 košarkaška liga; dok škripe gume za vrijeme Formula 1 utrka; tijekom uzbudljive rukometne EHF lige prvaka, SEHA lige; unutar Jadranske vaterpolo lige ili, ako vam ništa od ovoga nije zanimljivo – u jednom od popularnih talk show emisija kao Ellen show, Top Gear, Top Chef, Tri, dva, jedan kuhaj, Ljubav je na selu ili u serijama CSI. 

tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: tportal

Bez imalo straha prepustite se stručnjacima

Najčešće postavljanja pitanja klijenata koji žele IPTV uslugu su: kako targetirati ciljnu skupinu, koga izabrati i kako biti siguran da će oni vidjeti poruku? Iskustvo tima Digital Kinga pokazalo je da je uobičajeni target na kojeg se oglašivači najčešće odlučuju onaj prema dobnoj skupini: od 18 do 49 godina u koju su uključena oba spola, no ovisno o tipu kanala često su tražene i druge ciljne skupine. Tako možete poželjeti da vas vide samo muškarci u starosnoj dobi od 18 do 49 godina ili žene u istoj toj dobnoj grupi. U pravilu će vam se sugerirati pristup oglašavanja prema ciljnoj skupini, no tek nakon što kažete kojoj ciljnoj skupini je usmjeren vaš proizvod.

Nakon što uz stručno vodstvo prođete kroz svaki i najsitniji detalj, uslugom vam se jamče sva zakupljena emitiranja u sadržaju koji je određen za vas (npr. samo utakmice koje igra Dinamo ili prikazivanje oglasa samo za vrijeme izmjene igrača, prikazivanja rezultata itd.). Emitiranje oglasa odvijat će se i za vrijeme trajanja reprize sadržaja, što klijenti nikada dodatno ne plaćaju. Nakon što se oglas prikaže jednom ili više puta, svaki klijent dobit će ispis realiziranih prijenosa, takozvanu dokaznicu emitiranja te analize gledanosti LIVE i repriziranog sadržaja. Tako uvijek možete pratiti reakcije publike te, ako to poželite, promijeniti ciljne skupine i kanale u nastavku kampanje. Upravo tako radili su i svi uspješni klijenti DK-a koji se IPTV usluzi redovito vraćaju, a među kojima su Super Sport, Prva sportska kladionica, Porsche i drugi. Načini na koji se oglasi mogu personalizirati na IPTV platformi neograničeni su. Našim oglašivačima to daje prednost u odnosu na konkurenciju jer njihovi oglasi ne smetaju nerelevantnoj publici i ne prikazuju se prečesto. Vrlo ciljano oglašavanje značajno povećava prihode, a u isto vrijeme gledatelji ne bivaju preopterećeni oglasima i pozitivno reagiraju na oglase u kojima im se nudi upravo ono što žele i za čim tragaju. 

Zainteresirani? Dođite u Digital King! 

tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Digital King

Prilog je napravljen u produkciji Tnative tima tportala u skladu s najvišim profesionalnim standardima.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!