USPOSTAVA BOLJE SURADNJE

Nakon Koreje Lorencin u posjetu Japanu

12.11.2014 u 19:08

Bionic
Reading

U Japanu raste turistička potražnja za Hrvatskom, u zadnjih se pet godina udvostručila, istaknuli su predstavnici Japanske agencije za turizam (JTA) u razgovoru s ministrom turizma Darkom Lorencinom koji je zajedno s direktorom Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomirom Ivičićem, nakon službenog posjeta Koreji, ovih dana boravio u Japanu

Yumi Yamaguchi, zamjenica povjerenika JTA, kazala je kako vjeruje da će posjet ministra Lorencina doprinijeti dodatnom povećanju turističkog prometa prema Hrvatskoj, izvijestili su iz Ministarstva turizma.

Lorencin je naglasio kako je glavni cilj ovog posjeta uspostava još bolje i kvalitetnije suradnje te da hrvatski turizam ima ambiciozne ciljeve koji su definirani u Strategiji razvoja turizma do 2020. godine. Dodao je potrebne investicije iz privatnog sektora, prije svega u hotele i nove atrakcije.

Lorencin je razgovarao i s predstavnicima Japanskog udruženja putničkih agencija, čiji je predsjednik Hiromi Tagawa naveo kako Japanci puno putuju, ali da svega njih 8 ili 9 milijuna putuje u inozemstvo, od čega samo njih oko dva milijuna odabire europske destinacije.

Naglasio je kako puno agencija u svojoj ponudi ima Hrvatsku koja je, kako je rekao, prije nekoliko godina bila neotkrivena destinacija, a sada je poznato turističko odredište među japanskim turistima. Smatra kako bi bilo dobro još više segmentirati tržište te promovirati posebne oblike proizvoda i to primjerice agroturizam koji kod Japanaca izaziva značajan interes.

Lorencin je naglasio kako je upravo to zajednički cilj javnog i privatnog sektora jer se samo suradnjom može detektirati prave smjerove razvoja konkretnih proizvoda za konkretna tržišta i destinacije. Poručio je kako su u tijeku procesi snažnog repozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije koji uključuju kreiranje novog slogana i novih marketinških alata.

Predložio je također kreiranje i realizaciju kratkoročnih planova kao što su studijska putovanja i radionice, ali i moguće nove ture u Hrvatskoj, s naglaskom na eno i gastro turizam te glazbene festivale.

S predstavnicima Japan Airlinesa (JAL), avioprijevoznikom koji prema Europi leti samo u Frankfurt, Helsinki, Pariz i London, Lorencin je razgovarao o mogućnostima organiziranja čarter letova za Hrvatsku u sljedećoj godini.