novost na tržištu

Mljekara u Osijeku izbacila novi brend, 'Kravicu kraljicu' Belja puni 7.500 krava s domaćih farmi

27.04.2021 u 11:38

Bionic
Reading

Više od 7.500 krava s domaćih farmi bile su podloga za razvoj novog brenda Kravice kraljice 'Belje'

Pod novim brendom 'Kravica Kraljica' Belje je tržištu predstavilo novu liniju mlijeka i mliječnih proizvoda koji izlaze iz mljekare u Osijeku, u kojoj je početkom godine, nakon uspješno realiziranog preuzimanja pogona, nastavljena sedamdesetogodišnja tradicija proizvodnje domaćih mliječnih proizvoda.

Belje je jedina velika mljekara u Hrvatskoj, koja uz proizvodne kapacitete, ima i farme mliječnih krava. Uz svoje vlastito mlijeko, koje daje 4.000 krava na farmama Belja i 2.000 krava na farmama Vupika, Belje otkupljuje mlijeko kooperanata s područja svih pet slavonskih županija.

Ta široka sirovinska baza domaćeg mlijeka bila je i podloga za razvoj novog brenda čiji naziv i šarmantni vizual Kravice Kraljice predstavlja više od 7.500 kravica s domaćih farmi. Njihovo je mlijeko baza svih novih proizvoda koji se na tržište plasiraju u različitim pakiranjima: svježe i trajno mlijeko, svježi sir s vrhnjem, klasični i grčki jogurt i vrhnje.

S novim brendom je Belje napravilo i ekološki iskorak jer je trajno mlijeko „Kravica Kraljica“ jedino mlijeko u Hrvatskoj koje se pakira u ambalaži koja je načinjena od 82 posto materijala na biljnoj bazi (karton i plastika na bazi šećerne trske), čime je ugljični otisak tog pakiranja smanjen za 18 posto.

'Belje je godinama najveći proizvođač mlijeka u Hrvatskoj i logična je naša želja da vlastito mlijeko plasiramo na tržište kroz domaće mliječne proizvode. Godišnje zajedno s partnerima i kooperantima proizvedemo 58 milijuna litara mlijeka što čini 14 posto ukupne količine kravljeg mlijeka proizvedenog u Hrvatskoj.

Stoga nam je jako važno da potrošači znaju da se radi o hrvatskom mlijeku, jer im mi jamčimo sljedivost cjelokupne proizvodnje, od farme do finalnog proizvoda na polici. Kontinuirano radimo na razvoju proizvoda pa ćemo do kraja godine na tržište izaći s brojnim novitetima, a zajedno s razvojem linije mliječnih proizvoda Kravica Kraljica, razvijat ćemo i kooperantske odnose i kvalitetu domaćeg mlijeka', istakao je Andrej Dean, predsjednik Uprave Belja plus povodom lansiranja novog brenda, naglasivši da je preuzimanje proizvodnog pogona osječke mljekare bila je prva investicija Fortenova grupe, kojom je osiguran nastavak proizvodnje i radna mjesta za 88 zaposlenih te sigurnost proizvodnje za 249 obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava.

'S ponosom možemo reći da proizvodi Kraljica Kravica nose oznaku 100 posto hrvatsko. Naime, glavne odrednice našeg poslovanja su sljedivost, dobrobit životinja i održiva proizvodnja. Osim automatizacije u proizvodnji i mužnji, koja je u vrhu svjetskih standarda, u našim prostranim 'domaćim štalicama' o kravama se svih 365 dana u godini brinu naši dugogodišnji zaposlenici koji se doista trude tretirati ih kao kraljice. Uz to, njihova prehrana se temelji na domaćim sirovinama s naših oranica', ističe Tomislav Radišić, direktor Tvornice mliječnih proizvoda Belje.