Na Zagrebačkoj burzi u četvrtkaj je objavljeno da The Garden Brewery preuzima 50 posto vlasništva nad slastičarnicom Jolie Petite Pâtisserie, kojom upravlja Ljupka Gojić Mikić, jedna od najpoznatijih i najuspješnijih hrvatskih manekenki. Riječ je o strateškom partnerstvu kojim se spajaju dva premium brenda – obitelj Gojić s jedne strane i The Garden Collective s druge
Prema obvezujućem pismu namjere, Ljupka Gojić Mikić i The Garden Brewery postaju ravnopravni suvlasnici tvrtke Cherry Flower, vlasnika Jolie Petite Pâtisserie. Svaka će strana držati po 50 posto udjela.
Dovršetkom transakcije, Cherry Flower će imati i 50 posto vlasništva u Pizzeria 14, novom projektu koji je manekenka predstavila prije mjesec dana, kroz udjel u društvu Pizza na treću MVP d.o.o. Zaključenje partnerstva planirano je za 1. siječnja 2026.
Ljupka Gojić Mikić ostaje kreativna direktorica i glavna osoba brenda Jolie Petite te će i dalje voditi poslovanje. U priopćenju se naglašava da je cilj iskoristiti sinergiju s grupacijom The Garden Collective kako bi se omogućilo širenje brenda u Hrvatskoj i inozemstvu, uz zadržavanje prepoznatljive estetike i kvalitete proizvoda.
Tko stoji iza The Garden Collectivea?
The Garden Collective okuplja niz jakih brendova: The Garden Brewery, klub Barbarellas Discotheque, produkcijsku kuću The Garden Productions, street food koncept Full Circle, a posjeduje i manjinski udio u Submarine Burgersu. Grupacija posluje na tržištima Europske unije i Ujedinjenog Kraljevstva.
Financijski rezultati obje strane
The Garden Brewery je u prvoj polovici godine ostvario 2,4 milijuna eura konsolidiranih prihoda, uz EBITDA rezultat od 19 tisuća eura. Prihodi su porasli 24,3 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, ponajviše zahvaljujući rastu izvoza craft piva.
S druge strane, tvrtka Cherry Blossom, koja stoji iza Jolie Petite Pâtisserie, prošle je godine ostvarila 1,3 milijuna eura prihoda te oko 75 tisuća eura dobiti.
Ovim partnerstvom Jolie Petite dobiva snažnog strateškog partnera, dok The Garden Brewery širi svoj portfelj na premium slastičarski segment, jedan od najbrže rastućih dijelova domaće gastro ponude, navodi se u obavijesti.