13. izdanje

Koje greške koče vašu organizaciju, kako upravljati timovima, a kako AI-jem: odgovore donose predavači SoMo Borac konferencije

11.09.2025 u 16:50

Bionic
Reading

Glavna urednica i CEO Aftonbladeta, Lena K. Samuelsson, osnivačica Rokkin Marketinga, Iva Obrovac i osnivač Aqtos.com, Damjan Dano, dolaze na 13. izdanje SoMo Borca

SoMo Borac konferencija i ove godine okuplja vodeće stručnjake iz područja marketinga, medija, agencija, donoseći najnovije trendove i inspirativne priče iz industrije. Mozaik centar u Zagrebu 24. listopada postat će mjesto na kojem će sudionici dobiti konkretne savjete kako riješiti izazove s kojima se industrija susreće, promjene koje donosi umjetna inteligencija, ali i imati priliku za povezivanje s vrhunskim profesionalcima iz regije i šire.

Lena K. Samuelsson, medijska direktorica, izdavačica i glavna urednica, održat će predavanje na ovogodišnjem SoMo Borcu pod nazivom 'Leadership and culture in the wake of AI'. Kao istaknuta švedska novinarka i izvršna direktorica, Samuelsson je vodila redakcije i medijske organizacije kroz digitalnu transformaciju tijekom proteklih 30 godina. U svom predavanju podijelit će ključne zaključke koje je stekla o tome kako stvoriti inovativnu kulturu. Donedavno je bila glavna urednica i izvršna direktorica Aftonbladeta, jednog od najutjecajnijih medija u nordijskim zemljama te ga je pozicionirala kao predvodnika u području umjetne inteligencije. Lena K Samuelsson je tijekom svoje karijere osvojila nekoliko prestižnih nagrada. Danas je trenerica, glavna govornica i viša savjetnica u Schibsted i drugim medijskim grupama. Članica je Odbora za slobodu medija WAN IFRA.

Svojevrstan vodič za podizanje efikasnosti tima i vrhunske marketinške rezultate publika će dobiti u predavanju 'Formula za rezultate' koje će održati Iva Obrovac, osnivačica Rokkin Marketinga, vrhunska marketinška konzultantantica, predavačica na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu te certificirana Google trenerica. Publici će razotkriti najčešće greške koje koče organizacije, bez obzira na veličinu, od malih timova i agencija do velikih korporacija te donijeti praktična rješenja.

Na ovogodišnje izdanje SoMo Borca iz Makedonije dolazi i osnivač Aqtos.com - Damjan Dano više od dva desetljeća posvetio je razvitku tehnološkog sektora te je tijekom godina radio s globalnim brendovima i lokalnim inovatorima, uvijek s fokusom na tehnologiju koja pokreće stvarni poslovni utjecaj. Trenutno je fokusiran na poslovni operativni sustav za mala i srednja poduzeća pokretan umjetnom inteligencijom, a u svom predavanju 'Stop sounding like a polite robot!' dat će konkretne trikove i savjete kako koristiti GenAI kao praktičan i kreativan alat, a ne biti 'zaglavljen' u njegovom zadanom načinu rada.

SoMo Borac već 13 godina nagrađuje najbolje regionalne kampanje u Media i Advertising streamu. Glavni sponzor SoMo Borca već četvrtu je godinu za redom Aleph, dok je treću godinu suorganizator SoMo Borca Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI).

Iskoristite priliku za kupnju EARLY BIRD ulaznice, a do 24. rujna prijavite svoje projekte. Sve novosti oko ovogodišnjeg izdanja možete pratiti na SoMo Borac newsletteru te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu.