problemi za muskov brend

Katastrofa Tesle u Kini: Oštar pad prodaje, domaća konkurencija sve jača

  • Autor: S. M.
  • Zadnja izmjena 11.08.2021 11:15
  • Objavljeno 11.08.2021 u 11:15
Ilustrativna fotografija

Ilustrativna fotografija

Izvor: Profimedia / Autor: Image of Sport / ddp USA / Profimedia

Prodaja vozila Tesla u Kini u srpnju je naglo pala, navodi se u izvješću Kineskog udruženja trgovaca automobilima (CPCA), koje prema CNN-u sugerira da američka tvrtka gubi mjesto na najvećem svjetskom tržištu tradicionalnih i električnih vozila.

Prema CPCA-i, prodaja Tesle u Kini pala je u srpnju za gotovo 70 posto u odnosu na prethodni mjesec, na 8.621 automobil.

Međutim, izvoz automobila proizvedenih u tvornici Tesle u Šangaju prošlog je mjeseca skočio na 24.347 jedinica, u usporedbi s 5.017 automobila izvezenih u lipnju. To znači da je ukupna prodaja Teslinih vozila proizvedenih u Kini općenito pala za manje od 1,0 posto, navodi CNN.

Kritičari kažu da je oštar pad prodaje kineskim kupcima još jedan signal rastućih problema s kojima se Tesla suočava u zemlji. U tom kontekstu navode jačanje konkurencije kineskih proizvođača električnih vozila i loš publicitet koji u posljednje vrijeme prati Teslu, uključujući opoziv gotovo svih automobila proizvedenih u Šangaju.

  • +15
  • +12

Tesla Model Y

Izvor: Promo fotografije / Autor: Tesla Inc.

Tvrtka se također suočila s prosvjedima kupaca na ovogodišnjem sajmu automobila u Šangaju zbog loše kvalitete automobila i različitih sigurnosnih problema koje su primijetili kineski regulatori.

U ukupnoj prodaji električnih automobila u Kini u srpnju, Tesla je imala udio od samo 3,9 posto u odnosu na 12,6 posto u lipnju, rekao je analitičar Gordon Johnson, jedan od najoštrijih kritičara tvrtke.

Prema njegovim riječima, ovaj pad pokazuje da se Tesla suočava sa sve žešćom konkurencijom kineskih startupa na tržištu električnih vozila.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!