KREĆE OBNOVA

Karisma preuzela dubrovački hotel Plat, kreće obnova vrijedna više od sto milijuna eura

07.03.2023 u 10:26

Bionic
Reading

U potpunosti je dovršena transakcija kojom je tvrtka Karisma Resorts International postala jedini vlasnik društva KHA četiri d.o.o., većinskog vlasnika dubrovačkog Hotela Plat.

'Ova transakcija otvorit će i put za revitalizaciju Hotela Plat i vezanog turističkog kapaciteta u mjestu Plat, za što su veći ranije postojali ambiciozni planovi, no izazovni gospodarski i epidemiološki kontekst u zadnjih nekoliko godina te je planove stavio u drugi plan', priopćeno je iz Karisme u kojoj dodaju da je vrijednost buduće investicije u hotel Plat na razini višoj od sto milijuna eura.

Potpunim preuzimanje vlasništva i upravljanja Karisma želi omogućiti realizaciju ambicioznih planova za Hotel Plat i to u smislu najboljih svjetskih praksi uklopljenih u lokalnu zajednicu i ekološke standarde.

Riječ je naime o jednom od najljepših dijelova Župe dubrovačke, udaljenom 15 km od grada Dubrovnika te samo 10 km od Zračne luke Dubrovnik, s velikom potencijalom za dodatni turistički razvoj, ali i za razvoj lokalne zajednice, prije svega kroz doprinos proračunu, korištenje stručne lokalne radne snage, te suradnju s lokalnim dobavljačima proizvoda i usluga.

Karisma je kompanija s više od 20 godina iskustva u luksuznom hotelijerstvu te ima znanje, želju i resurse da postojećem lokalitetu, ali i cijeloj turističkoj zajednici donese novu vrijednost, a Hotele Plat pretvori u vrhunsku turističku destinaciju u skladu s najboljim stručnim i ekološkim praksama“, poručili su iz Karisma Hotels & Resorts, naglasivši kako je za njih „Hrvatska i sve ono što ona nudi u turističkom smislu pravi dragulj Jadrana“.

Karisma je jedna od vodećih grupacija u svijetu u području hotelskog menadžmenta s velikim hospitality know-howom u razvoju i upravljanju visokoprofilnim turističkim projektima, te više od 8.000 zaposlenih u čak 25 turističkih resorta u portfelju. Također, Karisma ima strateško partnerstvo s kompanijom Paramount za hotele Nickelodeon Hotels & Resorts, u Meksiku i Dominikanskoj Republici.

Nickelodeon Hotels & Resorts hoteli su namijenjeni prije svega obiteljskom odmoru i nude jedinstveno iskustvo odmora uz druženje s omiljenim Nickelodeon likovima. Uz partnerstvo s Paramountom, Karisma ima i strateško partnerstvo s kompanijom Margaritaville za hotele Margaritaville Island Reserve, Margaritaville St. Somewhere i Margaritaville Beach Resort, koji gostima nude vrhunsko iskustvo odmora uz naglasak na dnevni i noćni zabavni program, uživanja u luksuzno opremljenim apartmanima i na prekrasnim plažama.

Poslovna strategija ove grupacije potpuno je orijentirana gostima i inovativnim konceptima koji je izdvajaju od konkurencije, o čemu svjedoče prvenstveno zadovoljni gosti, ali i brojne nagrade i priznanja, poput prestižnih AAA “Five Diamond Award” i “Four Diamond Award”.

Također, Karisma hoteli redovno se nalaze i na najcjenjenijim globalnim listama iz područja turizma i ugostiteljstva, poput onih koje objavljuju Conde Nast Traveller, Trip Advisor i magazin Forbes.