DOBITNIK U KRIZI

Internetsko oglašavanje poraslo 20 posto

05.11.2009 u 09:21

Bionic
Reading

Ukupno oglašavanje na internetu u Hrvatskoj u prvih devet mjeseci ove godine zabilježilo je rast između 15 i 20 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, a u sljedećoj godini očekuje se daljnji porast, kaže Vedran Biloš, direktor tvrtke AdLink

Unatoč krizi koja je ukupno oglašavanje u Hrvatskoj smanjila 20 posto, ono internetsko bilježi suprotan trend, rast od čak 20-ak posto.

Biloš ističe da oglašavanje na internetu u Hrvatskoj još uvijek ima malen udjel u ukupnom oglašavanju, između 1,5 i dva posto, a njegova je procijenjena godišnja vrijednost lani bila oko 55 milijuna kuna. Biloš napominje da se to odnosi na ukupno oglašavanje preko interneta, u što se ubrajaju banneri, oglasi i reklame putem elektroničke pošte.

Prvi čovjek oglašivačke industrije Slaven Fischer, predsjednik Udruge marketinških agencija HURA, koji je početkom godine predvidio 30-postotni rast online oglašavanja, kaže kako se može reći da je online oglašavanje dobitnik u krizi.