ODNOSI S KORISNICIMA
Dalija Jelić nova direktorica Odjela u Optima Telekomu

Dalija Jelić
Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Optima Telekom
Dalija Jelić diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku i završila poslijediplomski znanstveni studij Menadžmenta na istom fakultetu stekavši titulu magistre ekonomije. U Optima Telekom dolazi s pozicije regionalne voditeljice direktne prodaje tvrtke Vipnet, a prethodno je bila na voditeljskim pozicijama raznih sektora u uglednim tvrtkama poput Saponije Osijek, Orbica i Dicentra.
'Odjel za odnose s korisnicima jedan je od najvećih i najvažnijih Odjela u Optima Telekomu čija je osnovna zadaća osiguravanje zadovoljstva korisnika. Vjerujemo da će kolegica Jelić svojim velikim znanjem i iskustvom doprinijeti daljnjem jačanju naše vodeće pozicije u području odnosa s korisnicima kroz pružanje najkvalitetnije usluge korisničke podrške na tržištu', izjavio je Zoran Kežman, predsjednik Uprave Optima Telekoma.
Unutar Odjela za odnose s korisnicima djeluje i Optimin Kontaktni centar u Osijeku, prvi certificirani kontaktni centar u regiji koji pruža podršku korisnicima od 0 - 24 sukladno najvišim standardima. Koliko su korisnici zadovoljni radom i trudom Optiminih agenata pokazuju istraživanja tržišta korisnika, ali i nagrada Contact Center Akademije za najboljeg agenta kontaktnog centra u Hrvatskoj.


NOTHING Phone 1 5G DS
Uštedi 45€6.55", 8GB, 128GB, Android 12.
KUPI SADA

iPad
Uštedi do 12%Idealni za kreativce i svakodnevnu uporabu!
KUPI SADA

ORINK tinte
Zamjenska tintaKvaliteta i jednostavnost printanja!
KUPI SADA

VERBATIM SSD
Besplatna dostava128GB, Vi550 S3, SATA 3, 2.5", 560/430 MB/s
KUPI SADA

OCLEAN Air2T četkica za zube
Besplatna dostavaZvučna četkica djeluje na temelju zvučnih vibracija koje dovode do blagog, ali učinkovitog kretanja i cirkulacije
KUPI SADA

DYSON pročišćivač zraka
12 rata beskamatnoDyson Pure Hot & Cool Formaldahyde, pročišćava, grije i hladi.
KUPI SADA