predstavljanje u beču

Burilović: Brendirat ćemo Hrvatsku kao zemlju vina

14.12.2018 u 17:00

Bionic
Reading

U sklopu promocije vina okupljenih pod brend Vina Croatia – vina mosaica HGK je organizirao promotivnu vinsku večeru u Beču. Pod vodstvom direktora Vinske akademije u Austriji Josefa Schullera svoja je najbolja vina sinoć predstavilo deset hrvatskih vinarija – Badel 1862, Degrassi, Dvanajščak Kozol, Feravino, Iločki podrumi, Krauthaker, Kutjevo, PP Orahovica, Stina i Vina Belje.

„Kvaliteta vaših vina je neupitna, problem je nedovoljna prepoznatljivost“, ističe Schuller, ali naglašava kako vjeruje da se tome može doskočiti jer Austrijanci obožavaju ljetovati na hrvatskoj obali, gdje imaju priliku kušati i vina. „A u vašoj zemlji gotovo svaki otok ima svoje vino. Po tome ste uistinu posebni. Uz dobre promotivne aktivnosti poput ove večere, čeka vas blistava budućnost. Posebno se dobro, nastavlja Schuller, piše primjerice Malvaziji.

„To je sorta kakve nema u Austriji, a ima dobar imidž. Crna vina iz Dalmacije su nešto poznatija Austrijancima, no bojim se da nisu još uvijek svi svjesni koliko izvrsna ona mogu biti. I vaša graševina je bolja od Austrijske, no, nažalost, nije dovoljno poznata. A odlično se može kombinira uz toliko jela“, rekao je Schuller.

Podizanje prepoznatljivosti upravo je cilj ovakvih promocija. „Trudimo se iskoristi potencijal koji imamo i brendirati Hrvatsku kao vinsku zemlju kako bi se u konačnici olakšao put izvoznicima. Ako vina naših autohtonih sorti na međunarodnim natjecanjima dobivaju najviša odličja, zašto im onda ne bi bilo mjesto i na svim boljim vinskim kartama“, smatra predsjednik HGK Luka Burilović.

„Bilanca i trend izvoza vina u Austriju već su pozitivni. Austrija je, nakon BiH i Njemačke, treće izvozno tržište kada su vina u pitanju. U 2017. godini u Austriju smo izvezli osam i pol tisuća hektolitra, u vrijednosti od 1,2 milijuna eura. Opravdano možemo očekivati rast izvoza i povećanje potrošnje naših vina u Austriji“, smatra Burilović.