Planove razvoja Toyote u Hrvatskoj predstavio je novi direktor Toyota Croatie, Edin Selimović, dugogodišnji član Toyota obitelji, s više od 20 godina iskustva unutar Toyota Tsusho Corporation
Na press konferenciji održanoj u hotelu Pullman u Zagrebu, Toyota Croatia je predstavila glavne strateške smjernice za naredno razdoblje. U fokusu su održivost, inovacije i snažniji odnos s lokalnom zajednicom – temelji na kojima Toyota gradi svoju budućnost u Hrvatskoj i šire.
U vremenu transformacije autoindustrije, Toyota odgovara sveobuhvatnim pristupom koji objedinjuje elektrifikaciju, razvoj naprednih sigurnosnih tehnologija i jačanje korisničkog iskustva.
Planove razvoja Toyote u Hrvatskoj predstavio je novi direktor Toyota Croatie, Edin Selimović, dugogodišnji član Toyota obitelji, s više od 20 godina iskustva unutar Toyota Tsusho Corporation.
Selimović je svoju karijeru započeo upravo u Toyota Croatia 2005. godine, a tijekom prvog desetljeća prošao je kroz brojne funkcije – od marketing asistenta do flotnog menadžera. Njegova međunarodna karijera nastavila se u Toyoti Afrika, prvo u Johannesburgu, gdje je vodio marketing i produktni razvoj za 9 zemalja Istočne Afrike, a zatim i u Parizu, gdje je bio zadužen za više od 30 zemalja afričke regije u područjima marketinga, proizvoda i cjenovne politike.
Sada, 2025. godine, vraća se u Hrvatsku s ciljem jačanja tržišne pozicije Toyote te s dubokim poštovanjem prema Toyotinoj filozofiji kvalitete, inovacija i odnosa s ljudima.
'Vjerujem u snagu tima, u važnost svakog kupca, partnera i zaposlenika. Želim stvoriti okruženje koje njeguje izvrsnost, potiče ideje i gradi dugoročne odnose. Naš uspjeh neće se mjeriti samo prodajom, već povjerenjem koje gradimo u zajednici', poručio je Selimović tijekom predstavljanja.
Ključni smjerovi razvoja
1. Ljudi u središtu strategije
Toyota Croatia jača personalizirano korisničko iskustvo, od digitalne komunikacije do brige nakon kupnje. Osnaživanjem prodajno-servisne mreže i edukacijom zaposlenika, cilj je stvoriti dugoročne odnose s kupcima i partnerima. Poseban naglasak stavlja se na doprinos lokalnoj zajednici kroz inicijative održive mobilnosti i projekte koji odgovaraju stvarnim društvenim potrebama.
2. Održivost kao temelj poslovanja
Toyota Hrvatska aktivno doprinosi cilju klimatske neutralnosti do 2035. godine. Kroz edukaciju tržišta o prednostima hibridne tehnologije, suradnju s partnerima na razvoju infrastrukture te kampanju 'Jedan hibrid – jedno stablo', tvrtka povezuje prodaju i ekološku odgovornost.
3. Inovacije i sigurnost
Toyota razvija tehnologije koje povećavaju sigurnost i unapređuju povezanost vozila. U svim modelima serijski se ugrađuje Toyota Safety Sense sustav, dok se telematika i digitalna rješenja već uvode u upravljanje voznim parkovima. Fokus je i na inkluzivnim mobilnim rješenjima za starije, osobe s invaliditetom i stanovnike ruralnih područja.
Poseban fokus: gospodarski program i manji SUV segment
U narednim mjesecima Toyota Croatia planira dodatno ojačati segment lakih gospodarskih vozila (Proace gama) kroz proširenu mrežu partnera i ciljane ponude za poslovne korisnike. Paralelno, modeli poput Yaris Crossa i novog C-HR-a s naprednim hibridnim pogonom bit će ključni aduti u segmentu urbanih SUV-ova, gdje Toyota već bilježi značajan tržišni udio.
Krajem ove godine i početkom 2026. godine Toyota očekuje nove modele poput novog RAV4, bZ4X Touring i redizajniranu Corollu Cross.
Selimović je zaključio događaj jasnom porukom: 'Toyota nije samo proizvođač automobila, to je filozofija stalnog unapređenja i poštovanja prema ljudima. Želim da Toyota Croatia postane sinonim za održivu, pouzdanu i inovativnu mobilnost u Hrvatskoj.'