Polestar 1

Podružnica švedskog Volva uskoro kreće na tržište s električnim kupeom

Posljednja testiranja prvog modela Polestar 1

Posljednja testiranja prvog modela Polestar 1

Izvor: Promo fotografije / Autor: Polestar

Do prije dvije godine ova tvrtka nije ni postojala kao samostalan brend, no sada imaju velike planove

Polestar, elektrificirana podružnica švedskog proizvođača automobila Volva, protekli je tjedan ugostila svjetsku automobilsku novinarsku kremu i pokazala im serijsku izvedbu svog prvog modela Polestar 1, koji bi trebao izaći na tržište krajem ove godine. U tijeku su zadnje prilagodbe koje se provode na Hallered Proving Grounds, u blizini švedskog grada Göteborga.

Polestar 1 na testnom poligonu

Polestar 1 na testnom poligonu

Izvor: Promo fotografije / Autor: Polestar

Odgovorni ljudi u projektu Polestar 1 Roger Wallgren, Fredrik Lundqvist, stručnjak za podvozje i njihov šef, glavni razvojni inženjer Joakim Rydholm, rekli su da se više i ne sjećaju kako izgleda tipičan radni dan, no jako su sretni što su prvi put ljudi izvan Volvo Cars grupe mogli isprobati njihov prvi uradak.

Testiranje novog modela Polestar 1

Izvor: Promo fotografije / Autor: Polestar

Želja im je da Polestar 1 postavi standard za vožnju i upravljivost robne marke Polestar, koja nije službeno ni postojala do prije dvije godine.

  • +13
  • +10

Polestar 1

Izvor: Promo fotografije / Autor: Polestar

Inženjeri su proveli bezbroj sati pazeći da Polestar 1, plug-in hibridni kupe s kombiniranom snagom od više od 600 KS i 1000 Nm okretnog momenta, zadovolji njihova visoka očekivanja. Oni, zajedno s voditeljicom komercijalnog projekta Polestar 1 Sofiom Björnesson, znaju da je izuzetno bitno kakav će biti debi jedne nove marke na tržištu. Jer, ako sve ne bude savršeno, posljedice bi mogle biti katastrofalne, no uvjereni su da će sve proći u najboljem redu.

Veoma atraktivan izgled električnog kupea Polestar 1

Veoma atraktivan izgled električnog kupea Polestar 1

Izvor: Promo fotografije / Autor: Polestar

I ne sumnjamo, jer su Rydholm, Lundqvist i Björnesson bili su dio Polestara tijekom kratkotrajne iteracije kao Volvoov odgovor na BMW M i Mercedes-AMG performans odjele. U srpnju 2015. Volvo je kupio 100 postotni vlasnički udio u Polestar Performanceu. Prije kupnje Polestar je bio neovisna tvrtka za tuning koju je Volvo angažirao da zajednički razvijaju verzije svojih vozila visokih performansi.

No Volvo je 21. lipnja 2017. najavio da će se, umjesto da se natječu s Mercedes-AMG-om, Polestar pretvoriti u samostalni brend koji će biti konkurencija Tesli i BMW-u. Najbliži konkurent modela Polestar 1 je BMW-ov i8 plug-in hibrid.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!