još detalja

[FOTO] Renault otkrio kako će izgledati unutrašnjost novog Australa: Ovo je revolucija interijera

27.01.2022 u 08:16

Bionic
Reading

Potpuno novi Renault Austral, kompaktni SUV-u iz C-segmenta, u posljednjoj je fazi razvoja i trebao bi zamijeniti Kadjar u Renaultovoj ponudi

Renaultov dizajnerski tim nije preskočio niti jedan detalj u putničkom prostoru potpuno novog Renault Australa, uključujući njegov energičan izgled, osjećaj ugode iznutra i beskompromisnu kvalitetu svuda okolo. I maksimalno koristi OpenR tehnologiju.

Prostrana i moderna kapsula

Potpuno novi Australov dizajn interijera ima sva tradicionalna obilježja SUV-a. Ali također možete reći da je klasa sama za sebe čim bacite pogled na visoku i široku središnju konzolu Grand Confort. Arhitektura armaturne ploče daje joj tanak i širok izgled, a spojevi na panelima vrata daju putnicima na prednjim sjedalima poseban osjećaj u kokpitu. Činjenica da su paneli vrata visoko podignuti također stvaraju osjećaj sigurnosti. Cjelokupni dizajn prati zakošene linije koje daju automobilu njegov dinamičan ležaj.

Putnički prostor je modularan. Ima više prostora za pohranu, počevši od širokog kliznog naslona za ruke koji može pružiti dodatnu pohranu i čini korištenje multimedijskog sustava OpenR Link jednostavnijim. Konzola ima dva velika prostora za pohranu i gnijezdo za držanje vašeg pametnog telefona - i istovremeno ga indukcijsko punjenje ako želite. U kombinaciji, izbor kutaka oko putničkog prostora potpuno novog Renault Australa može stati više od 30 litara.

Kako bi efekt kapsule bio savršen, prošarana tkanina oblaže cijeli krov i stupove vjetrobrana. Udobnost sjedala također je dobila posebnu pozornost. Sprijeda svaka osoba ima prostran, ergonomski i udoban prostor. Straga je također prostranija jer nema tunela za prijenos. Svestrani i višenamjenski potpuno novi Renault Austral ima kliznu i sklopivu stražnju klupu kojom se upravlja gumbom u prtljažniku. Sjedala su dizajnirana za razgovor: kako se prednja sužavaju na vrhu, putnicima sprijeda i straga lakše je komunicirati.

Agneta Dahlgren, direktorica projekta dizajna Renaulta, ističe: 'Kada smo kreirali putnički prostor potpuno novog Renault Australa, tri teme koje su se ponavljale bile su percepcija prostora, oštri dizajn i osjećaj zaštite. I sve to temeljeno na visokim standardima kvalitete. Ponosni smo na rezultat: čahura potpuno novog Renault Austral udobna je koliko i prepuna tehnologije. Putnici su u središtu doživljaja, kokpit je ohrabrujući koliko i pojednostavljen, a oni uživaju u osjećaju da dijele prostor i imaju svoj osobni prostor u isto vrijeme.'

Udobnost i tehnologija namijenjena korisniku

Postavljeni u udoban i siguran kokpit u obliku kapsule, putnici imaju dovoljno vremena za uživanje u iznenađujućem iskustvu s velikim OpenR zaslonom. Ovaj središnji dio kabine jedan je od najvećih zaslona na tržištu, jedan od najoriginalnijih i nedvojbeno najergonomskiji. Spajajući nadzornu ploču sa središnjim zaslonom, preko ploče u obliku slova L, nudi površinu zaslona od 24,3 inča. Na vidiku i na dohvat ruke, intuitivno i povezano, ovo sučelje objedinjuje sve funkcije automobila, omogućujući znatno pojednostavljenje putničkog prostora.

Ova najsuvremenija tehnologija koja radi na sustavu Google Automotive Services dovoljno je svijetla i dovoljno antirefleksna da vizir iznad nadzorne ploče učini nepotrebnim. Osim vizualne aerodinamičnosti i vrlo modernog izgleda u zraku, ploča ima neupadljive ugrađene okomite otvore za zrak, a ultra-fine konture oko zaslona savršeno su u ravnini. Kolo upravljača je četvrtasto i malo ravnije u sredini kako bi se povećao užitak u vožnji, a vozaču pruža nesmetan pogled na zaslon nadzorne ploče. Ovo je sastavni dio osjetilnog i vizualnog doživljaja u putničkom prostoru.

Opremljen najnovijim povezanim i pametnim rješenjima, sučelje OpenR Link uključuje Android Auto i Apple CarPlay, plus značajku Google pretraživanja i Google karte. Punih 90 posto značajki koje su vam potrebne svaki dan udaljene su samo jedan ili dva klika. OpenR zaslon je gladak i jednostavan za korištenje kao pametni telefon. I to je jedan od najvećih Renaultovih proboja u tehnologiji ugrađenih vozila u posljednjih nekoliko godina.