Raval je krenuo na cestu u predserijskom obliku, otkrivajući uvid u sljedeći električni gradski automobil marke. Kamuflirana verzija je pokazala njegovu izvanrednu sportsku upravljivost i performanse. Raval je prvi model koji je lansiran u obitelji električnih gradskih automobila, a koji ujedinjuje četiri vozila Volkswagen grupe
Cupra Raval će imati svoju svjetsku premijeru i lansiranje na tržište 2026. godine kao prvi model obitelji električnih urbanih automobila, koja se sastoji od četiri automobila iz jezgre Volkswagen grupe. Počevši s proizvodnjom Cupra Ravala u nadolazećim mjesecima, a zatim i Volkswagena ID.Pola, koji će se oba proizvoditi u Martorellu, ova obitelj automobila spremna je, prema proizvođaču, emotivizirati i demokratizirati električnu mobilnost te postaviti novi standard u Europi, čineći je poželjnijom i dostupnijom široj skupini potrošača.
Dolazeći Raval označava početak nove ere za španjolsku marku. S upečatljivim dizajnom, elektrizirajućim performansama i nekonvencionalnim značajkama, Raval ponovno izmišlja mogućnosti električnih vozila za novu generaciju vozača.
Cupra Raval će krenuti s cijenom za početni model od 26.000 eura, što ovaj automobil čini pravim izazivačem u kategoriji, otvarajući elektrifikaciju novoj publici koja žudi za emocijama i posebnošću. Automobil je gotovo u proizvodnji, a konačne cijene će biti objavljene tijekom lansiranja automobila 2026. godine
Inspiriran ulicama Barcelone
Raval svoje ime i duh preuzima od jedne od najlegendarnijih i najdinamičnijih četvrti Barcelone. El Raval je simbol stalnog kretanja, sirove energije i neustrašivog urbanog karaktera, istih vrijednosti koje definiraju bit ovog novog modela. Dizajn kamuflažnog vinila koji prikriva automobile za ekskluzivne probne vožnje prije serije također odaje počast karti četvrti, ističući njezine živopisne ulice kako bi uhvatile njezin stav i oštrinu. Poput susjedstva koje ga je inspiriralo, Raval je rođen da se istakne i izazove konvencije.
Temeljen na Volkswagenovoj MEB+ platformi i s pogonom na prednje kotače, Raval nudi dinamično i privlačno iskustvo usmjereno na vozača. S duljinom od samo 4 metra, kompaktan je, no - zahvaljujući dobrom ponašanju na cesti, velikodušnom unutarnjem prostoru i praktičnom, prostranom prtljažniku - konstruiran je ne samo za gradski život, već i za mnogo više, uključujući putovanja cestom i duža putovanja.
Njegove vanjske dimenzije su sljedeće: duljina 4046 mm, širina bez retrovizora 1784 mm, visina 1518 mm, međuosovinski razmak 2600 mm.
Izbor modela
S modelom Raval, marka slavi autentičnost i samoizražavanje; dva elementa koja su ključna za nove generacije kojima se marka želi svidjeti.
Novi Raval će biti dostupan u različitim paketima opreme s raznim mogućnostima prilagodbe, dajući svakom vozaču priliku da izrazi vlastiti 'Ravalov duh' i uskladi ga sa svojim načinom života. Bilo da traže dodatnu snagu, veću bateriju za dulji domet ili uravnoteženu kombinaciju oboje, postoji opcija prilagođena njihovim potrebama.
Tijekom ulaska na tržište bit će dostupna tri ekskluzivna izdanja za lansiranje, a svako utjelovljuje bit modela iz jedinstvene perspektive. Svako izdanje za lansiranje Ravala stvoreno je kako bi isporučilo DNK marke:
VZ Extreme (166 kW/226 KS)
Ovo je vrhunski izraz performansi koji spaja beskompromisnu snagu sa svjesnom inovacijom. Svaki detalj je izrađen kako bi pružio uzbudljivu dinamiku vožnje, a istovremeno prihvaća održive materijale i tehnologije. Nije samo najsnažnija verzija; To je izjava o tome kako performanse i odgovornost mogu zajedno napredovati, s dometom od oko 400 km.
Maksimalni okretni moment mu je 290 Nm, a krajnja brzina ograničena na 175 km/h.
Dynamic Plus (155 kW/211 KS)
Kombinirajući dinamične emocije vožnje s iznimnom udobnošću i tehnologijom, opremljen je naprednim ADAS-om, inteligentnim funkcijama parkiranja, Matrix LED prednjim svjetlima, školjkastim sjedalima i visokokvalitetnim audio sustavom s 12 zvučnika razvijenim u suradnji sa Sennheiser Mobility. Također pruža produženi domet od oko 450 km.
Dynamic (155 kW/211 KS)
S istom naprednom tehnologijom baterija, dinamičnim upravljanjem i dometom od oko 450 km, nudi pristupačniji način doživljavanja duha marke - jednostavnost koja pokreće emocije.
Izgrađen za performanse
Sa sportskim podvozjem – 15 mm nižim od platforme –, posebno fino podešenim ovjesom, progresivnim upravljanjem koje poboljšava agilnost i ESC Sport sustavom, Raval nudi iznimno upravljanje i zabavu u vožnji.
Dinamika vožnje i postavke specifične za Cupru izražavaju sportski DNK Ravala. Dynamic Chassis Control koristi adaptivne amortizere koji mogu prilagoditi svoje prigušenje za udobnost ili agilnije, sportski usmjereno upravljanje. U CUPRA načinu rada, amortizeri postaju krući, smanjujući naginjanje karoserije i poboljšavajući dinamiku vožnje.
Raval pruža trakciju i skretanje izvan uobičajenih granica za vozilo ove kategorije, a njegov Cupra elektronički sustav kočenja 'one box' optimizira osjećaj papučice, poboljšavajući kočenje putem rekuperacije motora. Osim toga, Raval jeopremljen prednjim i stražnjim disk kočnicama za maksimalne performanse.
Vrhunska verzija Raval VZ (166 kW/226 KS) ide još dalje. Opremljen Dinamica Bucket sjedalima, DCC Sport ovjesom s većom krutošću (+5 posto) za poboljšanje upravljanja i držanja ceste, širim tragom kotača - 10 mm širim od platforme - ESC OFF načinom rada, 19-colnim kotačima sa širim gumama od 235 mm i elektroničkim diferencijalom protiv proklizavanja, svako putovanje pretvara u jedinstveno iskustvo.
Ekskluzivno za VZ verziju, elektronički diferencijal i sportske upravljačke zglobove pružaju napredni sustav vozila koji prati uvjete vožnje putem senzora i koristi upravljačku jedinicu za elektroničko upravljanje raspodjelom okretnog momenta između kotača kako bi se poboljšala trakcija, stabilnost i performanse.