BORBA ZA SEZONU

Promocija Hrvatske od Norveške do Japana

27.07.2014 u 10:21

Bionic
Reading

Hrvatska turistička ponuda i njene destinacije predstavljene su protekli tjedan na više stranih tržišta kroz prezentacije stranih predstavništava Hrvatske turističke zajednice (HTZ), medijske i objave touroperatora, a svima je zajedničko ukazivanje na posebnosti, atraktivnost i raznolikost Hrvatske

U Oslu je tako u prvom dijelu tjedna predstavljena hrvatska turistička ponuda kroz projekt Falkuša, jer je istoimena komiška stara ribarica u tom gradu sudjelovala u regati 300 povijesnih brodova, čime je uz ostalo proslavljena 200. godišnjica Kraljevine Norveške.

Tom je prilikom u Oslu postavljena i izložba fotografija Ive Pervana o regati Palagruža, a hrvatski predstavnici na čelu s HTZ-ovim predstavništvom za Skandinaviju te kulturnom ustanovom Ars Halieutica priredili su i niz manjih događanja, poput kuhanja brudeta od bakalara po komiški, susrete s medijima i drugim partnerima.

Sve je to izazvalo veliko zanimanje Norvežana za Hrvatskom, a slično su ovih dana pokazali i u Japanu gdje je na televiziji TBS u jednoj od najpopularnijih turističkih emisija 'Let's enjoy 7 seas! World Summer Resort', koju prati više od 7 milijuna gledatelja, direktor japanskog predstavništva HTZ-a Eduard Tripković Katayama predstavio neke od destinacija, poput bolske plaže Zlatni Rat, gradića Gradca, svjetionika na otocima i rtovima te festivalsku ponudu.

U promociju hrvatskog turizma i njegovih selektivnih oblika protekli se tjedan uključio i njemački touroperator Olimar koji je u novom golf katalog za sezonu jesen-zima 2014./2015., uz brojne najvažnije europske golf destinacije, predstavio prvi put i jednu hrvatsku, istarsku Savudriju uz hotelski kompleks Adriatic Kempinski.

Hrvatsku su protekli tjedan promovirali i strani mediji, pa je tako švicarski list Sonntagszeitung i njegov 'lifestyle' magazin Annabelle objavio članak o otoku Pagu kao novootkrivenoj destinaciji za nezaboravan provod mladih, koja osim atraktivnih, poznatih zabava namijenjenih mlađoj populaciji, nudi gostima puno više sadržaja i neotkrivenih detalja samog otoka.

U članku se ističe i gostoprimstvo lokalnog stanovništva te jedinstvenost paške čipke, sira, janjetine, karnevala, ljekovitog blata i drugog.

Danski dnevni list Politiken, koji ima nakladu veću od 90 tisuća, objavio je pod naslovom 'Nepoznati dio Europe privlači arhitekturom, vinima i prirodnim ljepotama' reportažu o neotkrivenim ljepotama Slavonije i Baranje.

Spominju i Kopački rit, Park prirode Lonjsko polje, ali i proizvodnju vina u Bilju, Đakovu, Iloku i Kutjevu, a autore je posebno oduševio slavonski kulen kojeg uz recept predstavljaju jednim od najvažnijih lokalnih gastro proizvoda.