Neočekivani obrati u novoj sezoni 'Silicijske doline'

• 16.04.2017 u 16:28

Richard, Eldrich, Jared, Gilfoyle, Dinesh i Bighead - nekima već dobro poznati i kao zlosretni startup 'Pied Piper' - vraćaju nam se u novoj, četvrtoj sezoni serije 'Silicijska dolina'. Nakon poprilične biznis-katastrofe kojom je završilo zadnje poglavlje njihove borbe za uspjeh u najbogatijem, hi-tech dijelu Amerike, nove epizode sa sobom nose i neočekivane, gotovo nevjerojatne obrate.

Na kraju prethodne sezone 'Silicijske doline' činilo se da se Richard, Eldrich, Gilfoyle, Dinesh, Jared i Bighead neće izvući iz gabule u koju su se uvukli. Ista se ekipa - poznata još i kao zlosretni startup 'Pied Piper' i prije bila nalazila u nezahvalnim situacijama, ali ono što im se dogodilo na kraju treće sezone bili su zakuhali sami. Činilo se da im nakon pokušaja prevara s farmama klikova više nitko neće vjerovati i da će se dečki od toga teško oporaviti.

Dobro se činilo. Bez velikih spoilera, u prve tri epizode nove sezone jasno je da se i da se nisu izvukli. Rukama i nogama bore se da bi spasili barem djelić onoga što je nekada bio 'Pied Piper', no iako smo već i prije od ove nerdovske klape doživljavali svašta i iako su im dosad svakojaki obrati pomagali da se izbore s lavovima hi-tech biznisa, ovaj će se put njihova borba odraziti na nečemu na čemu se nije odražavala dosad - na njihovim međusobnim odnosima u samoj 'tvrtki'.

HBO-ova humoristična serija 'Silicijska dolina', čiji je showrunner Mike Judge domaćoj publici poznat i po filmskim komedijama 'Office Space' i 'Idiocracy' od svojeg je samog početka imala jednu osobinu koja ju je označavala ne samo kao humorističnu seriju. Za razliku od ostalih serija iz tog žanra, koje se uglavnom svode na praćenje smiješnih isječaka iz života nekih osebujnih osoba ili grupa, ovdje je uvijek postojala kontinuirana priča s obratima, zapletima i raspletima, priča zbog koje smo nove epizode ove serije pratili ne samo zato da se nasmijemo, nego i zato da vidimo što će se sljedeće dogoditi. Opisujući pokušaje jedne skupine talentiranih programera s izvrsnom, gotovo revolucionarnom idejom za kompresijski softver, serija je svoje humoristične elemente crpila iz nevjerojatnih zakonitosti svijeta hi-tech kapitalizma u kojem se odvija, pa i u posebnim osobinama nerdovske ekipe koja se pokušava u njemu probiti. No u svojoj srži, to je priča o prilično teškoj borbi mladih, nadarenih osoba s velikim i okrutnim sistemom. U njoj je za njezine glavne junake zapravo mnogo više stresa nego smijeha.

Foršpan za četvrtu sezonu 'Silicijske doline' Autor: HBO

No kao i dosad, i u novoj sezoni 'Silicijske doline' imat ćemo se prilike susresti sa svime onim što je dosad pokretalo priču o 'Pied Piperu' - s golemim egom šefova golemih kalifornijskih korporacija kojima caruje imaginarni, ali lako prepoznatljiv Hooli, s pohlepom poslovnjaka koji svojim novcem omogućuju tehnološke napretke, ali ih svojim načinom razmišljanja počesto i guše, s nesnalaženjem Richarda i njegove ekipe čak i u najobičnijim socijalnim situacijama, a kamoli u takvom bizarnom svijetu - ali i s nekim likovima koji su nas svojim epizodnim pojavama uveseljavali i dosad. Tako će nas, osim dobro uigrane i sjajne ekipe mladih glumaca na čelu s Thomasom Middleditchom u ulozi Richarda Hendricksa i nezaboravnim TJ Millerom u ulozi Elricha Bachmana, ponovno posjetiti i urnebesni Chris Diamantopoulos kao Russ Hanneman te Stephen Tobolowsky kao Jack Barker, a ne brinite, ovdje su i dalje Matt Ross kao kapriciozni hi-tech tajkun Gavin Belson te njegov lukavi duhovni savjetnik, kojeg glumi Bernard White.

Nove epizode 'Silicijske doline' na domaćem HBO-u kreću od ponedjeljka, 24. 04. i trebali biste ih svakako pogledati. Osim obrata u priči koje većina baš i nije očekivala, čeka vas i ono na što nas je ova serija već navikla - hrpa pametne, odlične zabave i prikaza načina poslovanja u Silicijskoj dolini za koji mnogi stanovnici toga dijela svijeta tvrde da su - samo mrvicu karikirani.