Poslovni vodič

Digitelova ljetna škola advertisinga

Marketinška agencija Digitel krajem kolovoza organizira ljetnu školu oglašavanja namijenjenu studentima završnih godina. Odabrani kandidati će moći naučiti kako funkcioniraju marketinški procesi u agenciji i kako nastaju uspješne marketinške kampanje, ali i dobiti priliku za razvoj vlastite karijere u advertisingu.

Sudionici škole će kroz vlastito iskustvo naučiti kako izgleda „marketing u praksi“ i steći dodatna znanja koja im obrazovanje na fakultetu možda ne može u potpunosti pružiti. Najveći interes se očekuje među studentima završnih godina fakulteta društvenih znanosti (Ekonomski fakultet u Zagrebu, Zagrebačka škola ekonomije i menadžmenta, Vern, Fakultet političkih znanosti, Filozofski fakultet itd.) te fakulteta kao što su primjerice Grafički fakultet, Studij dizajna i slični. Program Digitelove ljetne škole advertisinga će se sastojati od 4 glavna područja koja uključuju: strateško planiranje, upravljanje projektima, kreativu i produkciju, a polaznici će imati priliku steći znanja o digitalnom marketingu kao i o medijskom planiranju i zakupu medija.

 

Proces selekcije kandidata za školu uključuje 2 kruga, slično kao i proces selekcije za posao u agenciji – prvi u kojem se svi zainteresirani pozivaju da pošalju životopis i motivacijsko pismo te drugi koji podrazumijeva intervju. Nakon toga će biti izabrano 10 do 15 najboljih kandidata koji će dobiti priliku sudjelovati u Digitelovoj advertising školi. Ljetna škola trajat će tri tjedna, a predavanja će započeti 20. kolovoza. Kotizacija za školu iznosi 900 kn i uključuje sva predavanja i materijale za nastavu te kotizaciju za Weekend Media Festival, kako bi polaznici škole dobili priliku i na festivalu slušati sva predavanja kao i razmijeniti iskustva sa stručnjacima iz prakse.

 

Svi sudionici će po završetku škole dobiti potvrdu da su sudjelovali u Digitelovoj advertising školi, koja će svakome od njih moći poslužiti kao dodatna vrijednost u njihovim životopisima. Digitel na ovaj način dobiva priliku istinski upoznati kandidate koji su zainteresirani za rad u agenciji i kroz konkretan rad i suradnju na agencijskim projektima procijeniti koliko se kandidati uklapaju u agencijsku kulturu i savjetovati ih smjernicama o započinjanju karijere u advertisingu. Onima koji se pokažu “najbolji od najboljih” će biti ponuđena mogućnost plaćenog tromjesečnog pripravništva u Digitelu.”, izjavila je Iva Kutle, predsjednica Uprave i direktorica Digitela.

 

Sve dodatne informacije o ovoj školi, mogu se pronaći na Digitelovoj web stranici www.digitel.hr, a svi zainteresirani svoje prijave mogu slati na mail adresu digitel@digitel.hr
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još