redizajn

[FOTO] Evolucija Bugattija: Pogledajte kako izgleda novi logo legendarnog proizvođača sportskih automobila

27.07.2022 u 15:31

Bionic
Reading

Ishod je korporativni dizajn koji je hrabriji, samouvjereniji, moderniji, progresivniji i stoga puno bolje odgovara današnjem položaju Bugattija i smjeru u kojem će se Bugatti razvijati u budućnosti

U srpnju 2021. je hrvatska tvrtka Rimac Automobili preuzela jednu od legendarnih svjetskih marki sportskih automobila – Bugatti, a novoosnovana tvrtka je dobila ime Bugatti Rimac.

Bugatti Automobiles je na vrhu automobilske industrije više od 110 godina, stvarajući najmoćnije i najluksuznije automobile na svijetu iz svog doma u Molsheimu, Francuska. Svaki automobil izrađen otkako je tvrtku osnovao Ettore Bugatti 1909. godine poželjan je među kolekcionarima i hvaljen zbog svoje udobnosti, voznih sposobnosti, dizajna, tehnologije i pouzdanosti. U 21. stoljeću Bugatti je nastavio živjeti u skladu s ostavštinom Ettorea Bugattija i njegovog sina, Jeana Bugattija, s modelima kao što su Veyron, Chiron i automobilima izrađenim za autobuse kao što su Divo, Centodieci i jednokratni La Voiture Noire.

Ali kako se svijet mijenja i industrije, mijenja se i Bugatti. Marka iz Molsheima razvija se kako bi nadišla ekskluzivni proizvođač hipersportskih automobila i postala luksuzna marka šireg dosega. Kako bi to postigao, Bugatti širi svoj portfelj izvan teritorija automobilske industrije, kao i ovladava novim tehnologijama unutar automobilske industrije. Bugattijev novi korporativni identitet i korporativni dizajn ključni su dio ove evolucije.

Svijet se promijenio

Hendrik Malinowski, direktor prodaje i marketinga u Bugatti Automobiles, kaže: 'Nismo samo stvorili novi izgled i dojam. Analizirali smo odakle smo došli, povijesnu vezu na koju smo se intenzivno pozivali kada smo reinstalirali marku i Veyron u 2000-ima. Ocijenili smo kako je Chiron promijenio pozicioniranje Bugattija i privlačnost brenda, kako se svijet promijenio u posljednjih deset godina. Ne zaboravite, u vrijeme kada se Veyron pojavio, iPhone još nije postojao.'

Ishod je korporativni dizajn koji je hrabriji, samouvjereniji, moderniji, progresivniji i stoga puno bolje odgovara današnjem položaju Bugattija i smjeru u kojem će se Bugatti razvijati u budućnosti.

Dvije stvari, međutim, ostaju nepromijenjene; sve što Bugatti proizvodi je umjetničko djelo po narudžbi, a svaki kupac može iskusiti nešto potpuno jedinstveno slijedeći moto Ettorea Bugattija: 'Ako je usporedivo, to više nije Bugatti'.

Korištenje potencijala

Novi korporativni identitet Bugattija još je jedan korak u otključavanju njegovog potencijala za rast kao avangardne francuske marke koja njeguje bliske odnose s kupcima i redefinira tržište hiperluksuza. Bugattijev novi korporativni dizajn prožet je bogatim naslijeđem marke, kao što je novi živahni Bugatti Blue koji se poziva na svoje francusko podrijetlo ili kultni logotip 'EB' nastao od inicijala Ettorea Bugattija. Bugattijev novi korporativni izgled i dojam već je djelomično uveden s Bugattijevim dilerskim partnerima i postupno će biti lansiran u javnosti, počevši s promjenom logotipa na kanalima društvenih medija, na stacionarnim uređajima i organiziranjem novog događaja.

  • +7
Bugatti ima novi logo Izvor: Promo fotografije / Autor: Bugatti

Hendrik Malinowski, kaže: 'Tehnološki smo na pravom putu da pomaknemo marku naprijed: hrabrim potezima koji će nas držati 'ispred igre'. S novim CI/CD-om (korporativni identite i dizajn) učinit ćemo da izgled robne marke ispuni ovu tehnološku neusporedivost s ikonskim dodirnim točkama i aktivacijama.'

Za stvaranje savršenog korporativnog identiteta i korporativnog dizajna za pomicanje Bugattija u najnovije poglavlje njegove slavne povijesti, Bugatti se udružio s Interbrandom, vodećom svjetskom konzultantskom tvrtkom za brendiranje koja ima 45-godišnju reputaciju u stvaranju novih identiteta robnih marki za neke od najpoznatijih svjetskih imena.

Voditeljica strategije u Interbrandu, Linda Marquardt, kaže: 'Bugattijev novi korporativni identitet i korporativni dizajn sažima ikoničko nasljeđe marke, dajući prostora njegovim jedinstvenim elementima, kao što je 'EB' logo, dok istovremeno otvara marku za potpuno novi svijet luksuznih iskustava. Ovo je poseban trenutak za brend koji ponovno definira vlastitu ligu.'