MIŠLJENJE PR STRUČNJAKA O HDZ-ovoj PRESICI

Uz sve loše vijesti, morali su dati i neku dobru

  • Autor: Mladen Obrenović
  • Zadnja izmjena 13.09.2011 18:44
  • Objavljeno 13.09.2011 u 15:50
Krešimir Macan

Krešimir Macan

Izvor: Cropix / Autor: Cropix

'Uz neku lošu vijest, morate pustiti i neku dobru. Tako je objavom pristupanja Tomislava Karamarka stranci učinio i HDZ, jer jednostavno moraju normalno nastaviti s kampanjom', ocijenio je Krešimir Macan, stručnjak za odnose s javnošću, medijsku konferenciju predsjednice HDZ-a na kojoj je predstavila najveće stranačko pojačanje uoči izbora

Krešimir Macan procjenjuje kako je HDZ-ov potez bio posve logičan, jer su 'uz sve loše vijesti koje su im se dogodile proteklih dana odlučili unijeti novu snagu u kampanju'. 'To je najnormalnije pravilo – ako imaš loše vijesti, onda pokušavaš dobrim vijestima barem razvodniti interes javnosti', ukazuje Macan.

Komentirajući ulazak Tomislava Karamarka u HDZ, odnosno ocjenjujući koliko će to pridonijeti stranci uzdrmanoj (i) aferom s 'crnim fondovima', Macan je podsjetio kako 'HDZ ima prilično ograničen manevarski prostor'.

'Učlanjenje Karamarka ojačava HDZ-ovu priču o jednom od rezultata koje oni imaju, a to je borba protiv korupcije. Karamarko je prepoznat kao ministar pod kojim je policija postala profesionalnija i obavila sve ove istrage. Kao takav, on može ojačati HDZ-ovu argumentaciju da su pokrenuli borbu protiv korupcije', smatra Krešimir Macan.

TV postajama i medijima koji su namjeravali izravno prenositi obraćanje Jadranke Kosor javnosti to je onemogućeno što stručnjaci za odnose s javnošću komentiraju primjenom jednog od pravila kriznog komuniciranja.

'Ako već imaju presicu s jednim ciljem, neće dozvoliti da je netko okrene u drugu temu. Dakle, jesu htjeli postavljanje pitanja o Karamarku, no istodobno su i htjeli izbjeći ostala eventualna pitanja. Bila je to nezgodna kombinacija i morali su pribjeći mjeri onemogućavanja izravnog prijenosa', kaže Krešimir Macan.

Po njemu, u HDZ-u bili svjesni kako su na medijskoj konferenciji izloženi bilo kom pitanju, na koje mogu dobro ili loše odgovoriti, ali ostaju izloženi, pa su bez izravnog prijenosa došli u poziciju ostati fokusirani na temu konferencije za novinare.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi