SUĐENJE ZA NESREĆU U RUDINAMA

'Pružno vozilo nije dobilo dozvolu za prolaz'

Branko Rakić

Branko Rakić

Izvor: Pixsell / Autor: Ivana Ivanović

Na Županijskome sudu u Splitu danas je ispitivanjem svjedoka nastavljeno suđenje za željezničku nesreću koja se dogodila u Rudinama u srpnju 2009. kada je u iskliznuću putničkoga nagibnog vlaka na pruzi Zagreb-Split poginulo šest osoba, a ozlijeđeno njih 55

Svjedok Branko Rakić, na dan nesreće dežurni prometnik iz Kaštel Sućurca, objasnio je proceduru dobivanja dozvole za prskanje pruge.

'Koliko se sjećam, pružno vozilo nije dobilo dozvolu za prolaz jer za to nije bilo dovoljno vremena između prolaska dvaju putničkih vlakova. Da ju je dobilo, pruga bi bila zatvorna', rekao je. Istaknuo je kako se o prolasku trebalo dogovoriti i s prometnom operativom jer se s putnim listom ne izlazi na prugu. Pružno vozilo na prugu do Labina izišlo je kao putnički vlak, a kao takav ne smije izvoditi radove, rekao je svjedok Branko Rakić i dodao kako bi - da je vidio da polijeva retardant - sigurno to uveo u prometni dnevnik i zatvorio prugu.

Optužnica za nesreću u Rudinama tereti bivšeg direktora HŽ-a Ivana Medaka, direktora i savjetnika tvrtke "Intrade" Ivana Tomaškovića i Jozu Bazinu te voditelja protupožarne zaštite HŽ-a u Splitu Dragu Rogulja i vatrogasca DVD-a "Stružac" Branka Tišljara da su sudjelovali u nabavi i uporabi retardanta TG-300 čije je nanošenje na tračnice uzrokovalo nesreću te da su bili svjesni posljedica.

Suđenje se nastavlja sutra ispitivanjem novih svjedoka.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi