glavne greške

Prometni stručnjak objasnio zašto je došlo do kolapsa prometa oko Jadranskog mosta: 'Ovo je čisti fušeraj'

26.09.2022 u 15:01

Bionic
Reading

Marko Ševrović otkrio je glavne greške zbog kojih je danas došlo do kolapsa prometa zbog sanacije Jadranskog mosta

Goleme gužve koje su se stvorile u ponedjeljak ujutro oko Jadranskog mosta u svim smjerovima i u kvartovima Lanište i Remetinec za Dnevnik.hr je komentirao dr. Marko Ševrović, predstojnik Zavoda za prometno planiranje Fakulteta prometnih znanosti. Istaknuo je kako se radi o potpunoj nebrizi gradskih vlasti koje nemaju sluha za svoje građane.

'Riječ je o izuzetnoj lošoj realizaciji, rekao bih da je riječ o indolenciji gradske vlasti prema potrebama građana', rekao je Ševrović, koji je i obišao Jadranski most kako bi vidio u čemu je problem.

Naglasio je da su se u funkciji mogle ostaviti četiri prometne trake, a ne tri te da bi to već olakšalo promet.

Istaknuo je pozitivni primjer sanacije mosta kod Save kod Ivanje Reke, tamo su Hrvatske autoceste ostavile u funkciji četiri trake te usprkos radovima nisu bile gužve.

'Loše je napravljeno i sužavanje iz tri u jednu traku, moglo se to puno bolje odraditi, jer ovo je sve čisti fušeraj', smatra prometni stručnjak.

Ševrović ističe i kako je kod javnog prijevoza napravljen propust jer je tramvajski promet zamijenjen autobusnim, ali umjesto da autobusna linija prolazi preko Kajzerice, autobus ide preko remetinečkog rotora i opet upada u goleme gužve. 

Treći veliki problem je regulacija kod Savske i Horvaćanske koja nije prilagođena radovima što dodatno stvara gužve. Kaže kako su tamo trebali biti prometni policajci koji su trebali regulirati promet. 

Također, njegov je dojam da je devet mjeseci previše za spomenute radove, jedino u slučaju da treba mijenjati i ležajeve ali to gradske vlasti nisu spominjale. Smatra kako bi zbog svega 'prometne gradske vlasti trebale dati ostavku', jer kako kaže, 'ovo je u potpunosti neprihvatljivo u 21. stoljeću'. 

Kao pozitivan primjer istaknuo je rekonstrukciju rotora Remetince gdje nije bilo većih gužvi te da su prometni stručnjaci tada bili 'iznenađeni dobrom pripremom i rješenjima' koja su tada ponuđena i pokazala se jako dobrim. 

'A trebalo je dio njih samo sada preuzeti', zaljučio je prometni stručnjak.