zabranjena svaka izborna promidžba
Od ponoći šutnja uoči nedjeljnih izbora, traje sve do zatvaranja biračkih mjesta

Izvor: Pixsell / Autor: Marko Dimic/PIXSELL
U iduća dva dana zabranjena je svaka izborna promidžba, objavljivanje procjena izbornih rezultata, kao i objavljivanje prethodnih, neslužbenih rezultata izbora, objavljivanje fotografija u sredstvima javnog priopćavanja, izjava i intervjua kandidata, te navođenje njihovih izjava ili pisanih djela.
-
Canberra, Sydney i Melbourn
Otvorena birališta u Australiji, počeli su izbori za 10. saziv Hrvatskog sabora
-
24
KOMENTAR VIŠESLAVA RAOSA
Bojite se izaći na birališta zbog korone? Sjetite se: Još nedavno se glasovalo dvaput u godinu dana, ovaj put to možemo izbjeći
-
39
DIP Objavio upute
Kako ćemo u nedjelju na izbore? Oni u samoizolaciji glasaju ispred stana; na birališta ponesite svoje kemijske olovke i maske
Iako za njeno kršenje na izborima za Hrvatski sabor, kao i onima za predsjednika države, nema kazni iz Državnog izbornog povjerenstva (DIP) pozivaju izborne sudionike te druge fizičke i pravne osobe da je poštuju, odnosno da se suzdrže od određenih radnji.
"DIP poziva izborne sudionike za najvišu zakonodavnu vlast da poštuju šutnju, neovisno što kazna za njeno kršenje nije zapriječena, najmanje što od njih možemo očekivati je da poštuju pozitivne hrvatske propise", poručila je potpredsjednica DIP-a Vesna Fabijančić-Križanić.
DIP poziva stranke, koalicije, neovisne liste i kandidate da ne iznose i obrazlažu izborne programe, da ne objavljuju promidžbene poruke i fotografije kandidata u medijima, da ne postavljaju nove plakate, pozivaju na glasovanje za pojedine stranke, liste ili kandidate.
Poziva ih i da ne telefoniraju biračima, da im ne šalju SMS poruke ili elektroničku poštu, da ne postavljaju nove promidžbene sadržaje na društvenim mrežama itd.
Medije i medijske nakladnike poziva da se suzdrže od objavljivanja fotografija, izjava, intervjua svih izbornih sudionika bez obzira radi li se o temi koja je izravno vezana uz izbornu promidžbu ili o bilo kojoj drugoj temi. Poziva ih i da iz svojih programskih sadržaja uklone sve što predstavlja izbornu promidžbu. To su primjerice reklame, linkovi i slikovni linkovioglasi (banneri) na portalima koji vode na mrežne stranice izbornih sudionika.