KOLOVOZ PUNO BOLJI

Lorencin: Sljedeće turističke godine bit će sve teže

31.08.2014 u 19:24

Bionic
Reading

Zadnje dane kolovoza aerodromi u Dubrovniku i Splitu zaključili su s povijesnim rekordima. Kroz njih je ovaj mjesec prošlo ukupno 712 tisuća putnika, a rast bilježi i zagrebačka zračna luka. Ministar turizma Darko Lorencin u intervjuu za RTL kaže da će kolovoz u velikoj mjeri nadoknaditi 'srpanjsku rupu'

Lorencin tvrdi da će rezultati iz kolovoza u velikoj mjeri konsolidirati brojke ne samo na sjeveru, nego na čitavom Jadranu. 'Kolovoz je protekao u okviru očekivanog i idu dobre najave za rujan. Sve se kreće u okviru predviđenih prognoza i najava, osim srpnja koji je protekao tako kao je protekao', rekao je Lorencin za RTL.

Rekao je da će svaka sljedeća turistička godina biti sve teža i sve izazovnija: 'S obzirom na vrlo rastući sektor ne samo u Europi, nego i u svijetu, jako puno zemalja provodit će još jače mjere. Počevši od lipnja, mi smo poduzeli još jako puno koraka, pripremamo se i sljedećeg tjedna idemo s novim modelima oglašavanja koji će imati za svoj konačni cilj eliminirati nepoželjne tzv. rupe kako bismo s ovim resursima kojima raspolažemo i s još jačom sinergijom u suradnji s destinacijama i s lokalnim i regionalnim razinama, što kvalitetnije dočekali 2015. godinu.'

Najavio je akciju 'Hrvatska 365' koja počinje sutra, a plan je da se ojača i produlji posezona. Upitan kako će jednog Francuza nagovoriti da dođe u Dubrovnik, rekao je: 'Program 365 nadovezuje se na sve standardne aktivnosti koje se provode za promidžbu posezone i predsezone 2015, isto tako i posezona 2015. godine. Radi se o jednom vrlo specifičnom programu, gdje idemo fokusirano upravo s destinacijama. Dvadeset i dvije destinacije izrazile su želju za dva tržišta, idu s dva ključna proizvoda i idu u sprezi s privatnim sektorom promovirati i nastojati privući željena tržišta u točno određenom vremenu, kad turisti inače nisu dolazili u ta područja. To je jedan dugoročni program koji će na različitim destinacijama davati različite rezultate i ovisno o proizvodu koji su na tim destinacijama, i o predispozicijama, kapacitetima i svemu ostalome, različiti će biti rezultati. Nekim destinacijama trebat će koja godina više, neki će moći relativno brzo doći do rezultata. U biti jedan kvalitativan program od kojeg jako puno očekujemo.'