GDJE JE NESTALI ZRAKOPLOV?

Krhotine nisu Air Franceove

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 05.06.2009 09:19
  • Objavljeno 05.06.2009 u 08:20
more pad zrakoplova brazil air france air bus

more pad zrakoplova brazil air france air bus

Izvor: Reuters / Autor: -

Brazilsko zrakoplovstvo izvijestilo je da krhotine pronađene u Atlantskom oceanu ipak ne pripadaju Air Franceovu zrakoplovu. I dalje se ne zna gdje je nestali zrakoplov Airbus 330 koji je u ponedjeljak nestao na letu iz Rio de Janeira u Pariz

Sve je manje nade i da će biti pronađena tijela putnika. Nakon što su ustanovili da su prvobitni nalazi bili tek smeće što je plutalo na površini, brazilski su zrakoplovci nastavili potragu, prenosi HRT

Nakon pet dana potrage gubi se nada da će se pronaći tijela, pa se brazilska vojska usmjerila na potragu za olupinom Airbusa A330-200 u kojem je poginulo 228 ljudi

'Sa svakim novim danom umanjuje se šansa za pronalazak tijela. U početku smo se usredotočili na pronalazak tijela ili preživjelih, no sada tražimo ostatke zrakoplova koji bi mogli pomoći u istrazi', kazao je časnik brazilskog ratnog zrakoplovstva Ramon Borges Cardoso Područje od 6.000 četvornih kilometara kod brazilske sjeveroistočne obale pretražuje 11 zrakoplova. Helikopteri su ranije u petak iz oceana oko 1100 km sjeveroistočno od obale izvukli nosače za prtljagu i dvije bove, ali su istražitelji utvrdili da je riječ o otpadu koji nema veze s nestalim zrakoplovom.

ECPAD/SIPA

ECPAD/SIPA

Izvor: Sipa Press / Autor: ECPAD

Potraga za nestalim zrakoplovom se nastavlja, ali nade je sve manje.

U potrazi sudjeluje i francusko zrakoplovstvo. U nedjelju bi se potrazi trebala pridružiti i francuska fregata, a 12. lipnja i francuski istraživački brod Pourquoi pas (Zašto ne). Taj brod opremljen je robotima koji su specijalizirani za istraživanje podmorja na velikim dubinama. Njihova glavna zadaća bit će pronalazak crne kutije i snimača podataka, iako su šanse za njihov pronalazak vrlo male. Stručnjaci se i dalje pitaju što je dovelo do kobne nesreće i smrti svih 228 ljudi u zrakoplovu kojim su upravljala trojica iskusnih pilota. U rekonstrukciji se oslanjaju na automatske poruke koje su poslane iz zrakoplova prije nego što je nestao s radara. Prema tim porukama otkazao je cijeli sustav, a to bi značilo da se zrakoplov raspao u zraku.

Podsjetimo, brazilski ministar obrane Nelson Jobim izjavio je da Airbus koji se srušio vjerojatno nije eksplodirao. Zaključili su to zbog velike količine goriva na površini oceana. Isključena je i mogućnost terorističkog napada. Na internetskoj stranici časopisa Aviation Herald piše da je zrakoplov uputio niz automatskih poruka unutar četiri minute, prijavljujući greške na sustavu i naglo poniranje letjelice. Po New York Timesu, nisu radili pokazivači brzine jer je Airbus poslao upozorenje zračnim prijevoznicima da piloti slijede 'ustanovljenu proceduru' ako posumnjaju da ne rade indikatori brzine. The Wall Street Journal i Le Monde ističu da brzina u kombinaciji s olujom u zloglasno opasnom tropskom području predstavlja potencijalni čimbenik u padu zrakoplova.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi