AGENCIJE NUDE AKCIJSKE CIJENE

Istražili smo kamo će Slavonci na ljetovanje

13.07.2013 u 10:18

Bionic
Reading

Cijene, akcije sniženja i popusti, to je Slavoncima ovog ljeta najvažnije prilikom odabira odredišta njihovih odmora. Traže se niske cijene, a onda pita za ponudu i aranžman. Tako kažu turistički agenti s kojima smo razgovarali. Iz Slavonije se uglavnom ide na Jadransko more, a hit su hotelski smještaji s jeftinijom ponudom i akcijskim cijenama

Robert Pavošević, turistički referent u agenciji Mare panonium tours u Vinkovcima, zaokupljen je ovih dana brojnim upitima Slavonaca zainteresiranih za tjedni ili višetjedni odmor u nekom od naših primorskih gradova. Nudi samo hotelski smještaj, a glavni kriterij su cijene.

'Uglavnom su to hoteli u Crikvenici. U ponudi imamo razne akcije i popuste, a vidimo da to ljude i najviše interesira', kaže Pavošević.

I u drugim uredima često se spominje Crikvenica, primjerice u putničkoj agenciji APP-a u Požegi, a i agenciji Stella tours u Osijeku. Tjedni aranžmani u tim mjestima mogu se pronaći za već od 1.200 kuna.

'Ove godine jako su privlačna sedmodnevna ljetovanja u Crikvenici, na zadarskom području, Biogradu. Nudimo povratnu autobusnu kartu i polupansion, a po odazivu građana izgleda da nam je to jedna od najpovoljnijih ponuda', objašnjava Marija Šarić, organizatorica turizma u APP-u, u kojem uglavnom dolaze turisti iz Osijeka i Požege.

Hotelijeri su agencijama ponudili akcijske cijene. Očito još uvijek nisu do kraja popunili kapacitete. Ljerka Jović Duvnjak iz osječkog Stella toursa kaže da je sredina srpnja pravo vrijeme za rezervaciju udobnih kvalitetnog hotelskog smještaja u inače krcatoj Makarskoj.

'Pojeftinili su čak i neki tamošnji hotela s četiri zvjezdice. No sniženja sigurno neće dugo trajati. Već za koji tjedan popunit će se bilo domaćima ili strancima jer je stvarno povoljno. Mogu slobodno reći da ove godine cijene sve diktiraju', naglasila je Jović Duvnjak.

U toj agenciji može se birati između više akcija, primjerice ljetovanja u Brelima, uvali Scott ili Omišlju.


Utjecaj neimaštine i recesije osjetila je i Tatjana Barišić, vlasnica agencije Avanturist u Slavonskom Brodu.

'Ove godine jako je slab interes. Uglavnom ljudi pitaju prvo za cijene, pa tek onda što se nudi. Pitaju za Bašku Vodu, nešto bliže i jeftino. Jako je loša sezona', kazala je Barišić.

Slavoncima koji ovog ljeta ostaju kod kuće svidjet će se ideja Turističke zajednice Baranje, koja je pozvala tamošnje ugostitelje, ponuđače smještaja, sve koji se bave turizmom u ljetnu akciju 'Vikend u Baranji'. Na web stranici TZ-a uskoro će se moći uzeti vaučer kojim će gost u baranjskim restoranima, smještajima, obiteljskim gospodarstvima i podrumima imati pravo na 10 do 15 posto popusta.

'Zasad imamo najmanje 13 vinskih podruma, restorana, smještaja i gospodarstava gdje će ljudi moći po povoljnijoj cijeni dobiti lijepu večeru, provod ili odmor za vikend', najavio je Mislav Pavošević iz TZ-a Baranje.

Pavošević je i turistički vodič u udruzi Putovanja Slavonijom, pa dodaje da se tijekom cijele godine u istočnom dijelu regije nešto događa. Dva dana dovoljno je za obilazak Đakova, Osijeka i Baranje, treći dan Vukovara i Iloka. Ovisno o željama gostiju, naglasak puta može biti na gastronomiji ili vinu, tradiciji, kulturnim sadržajima ili prirodnim zanimljivostima.

Budući da vlada teška slavonska vrućina, a more je nekima daleko, rashlađivanje ipak nije problem. Sva mjesta uz Dravu i Dunav imaju kupališta, na primjer Batina, Aljmaš, Vukovar i Ilok. Osječani se kupaju uzduž Drave, iako je samo jedno uređeno kupalište Kopika.

Zatim su na raspolaganju bazeni u Belom Manastiru i Kneževim Vinogradima, Bizovačke toplice, dunavski rukavac Puškaš kod Topolja, jezero Đola u Dardi, jezero u Orahovici podno Ružice grada.

Na nekim mjestima ulaz se naplaćuje, a na nekima ne, što je ove godine posebno važno.