KORUPTIVNA HOBOTNICA

Istraga u varaždinskim medijima ide prema Mačeku?

  • Autor: VLM agencija
  • Zadnja izmjena 25.04.2012 16:57
  • Objavljeno 25.04.2012 u 16:07
Ratko Maček

Ratko Maček

Izvor: Pixsell / Autor: Zarko Basic/PIXSELL

Tadašnji glasnogovornik Vlade sumnjiči se da je koristio svoju poziciju kako bi se velike tvrtke oglašavale u medijima njegove bivše supruge i prijatelja

Više varaždinskih novinara i djelatnika u medijima ovih dana ispituje policija u svojstvu oštećenika zbog sumnje da su im povrijeđena radnička prava dok su bili zaposlenici tvrtki Mea Media i Moj Portal Vizija, koje su svojevremeno bile izdavači lista Novi Varaždinec, poslije preimenovanog u Regionalni tjednik, radijske postaje Radio Aktiv i internetskog portala Moj-portal.hr.

Neslužbeno doznajemo da je povod za istragu bila prijava jednog zaposlenika tvrtke Moj Portal Vizija zbog neisplate plaća. Iako se formalno istraga vodi zbog kršenja radnih prava i gospodarskog kriminala, neslužbeno doznajemo da ona ide u smjeru Ratka Mačeka, tadašnjeg glasnogovornika Vlade, za kojeg se sumnja da je koristio svoj utjecaj i poziciju u Vladi i HDZ-u da bi osigurao novac od oglašavanja državnih tvrtki u medijima koji su bili u vlasništvu njegove sada već bivše supruge Milene i njegova prijatelja Roberta Veseljaka.

Tvrtka Mea Media osnovana je 2004. godine, a osnivači su bili tadašnji novinari i urednici Varaždinskih vijesti Vlado Premuž i Ivica Kruhoberec te čelnici Varaždinske televizije Marijan Varović i Zlatko Pocedulić. Pokrenuli su list Novi Varaždinec, no nakon otprilike godinu dana prodali su ga Mačekovu suradniku Robertu Veseljaku. List je preimenovan u Regionalni tjednik.

Nakon toga, Mea Media otvorila je i gradsku radijsku postaju Radio Aktiv, a Veseljak je kroz tvrtku Moj Portal Vizija pokrenuo i državni internetski portal Moj-portal.hr.

Nakon preuzimanja tvrtke, ti su mediji počeli oglašavati velike državne oglašivače i institucije poput HEP-a, Fine, Vjesnika, Croatia osiguranja, Croatia Airlinesa, Hrvatske lutrije, HBOR-a i sličnih, a koje je mimo svog marketinga navodno dogovarao Veseljak . U ljeto 2007. godine Regionalni tjednik prodan je Davoru Patafti, a nakon Veseljaka tvrtku Mea Media preuzela je Mačekova supruga, internetski portal Moj-portal.hr je ugašen, dok je ona nastavila voditi Radio Aktiv.

Veseljak je medijima kazao da je pozvan na policiju u svojstvu oštećenika te da su mu na policiji rekli da je riječ o slučaju neisplate plaća jednom zaposleniku tvrtke Moj Portal Vizija iz 2009. godine kada on više nije bio u toj tvrtki. Komentirao je i nagađanja da istraga ide u Mačekovu smjeru rekavši da ljudi svašta pričaju te da je s Mačekom bio prijatelj i suradnik, ali više ne surađuju.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi