Dan besplatnog parkiranja

Iskoristite dan besplatnog parkiranja u 27 gradova dijeljem zemlje

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Uz besplatnu aplikaciju PayDo i Mastercard prvi puta u Hrvatskoj parkirajte bez troška

U gotovo svim većim hrvatskim gradovima 22. studenoga je 'Dan besplatnog parkiranja', prva nacionalna akcija ove vrste kojom je građanima, korisnicima Mastercard® kartica, omogućeno praktički cjelodnevno parkiranje bez ikakvog troška.

Putem aplikacije PayDo, postojećim i novim korisnicima na dan akcije dostupno je besplatno preuzimanje deset satnih parkirnih karata za maksimalno dvije registarske oznake. Bilo da parkirate u mjestu stanovanja ili putujete na neku od lokacija gdje je PayDo aplikacija aktivna, svakako iskoristite ovu jednodnevnu akciju i u četvrtak 22. studenoga besplatno parkirajte u čak 27 gradova diljem zemlje.

Prvi korak je preuzimanje besplatne aplikacije PayDo na platformama za iOS i Android (App Store, Google Play) ili na web stranici: www.paydo.hr. Nakon prijave u aplikaciju i registracije Mastercard kartice, bira se grad, unosi registarska oznaka vozila, određuje parkirna zona i razdoblje, a kao način plaćanja potvrđuje opcija 'Besplatno uz Mastercard'. Parkiranje sa 100% popusta tako je ostvareno u svega nekoliko klikova, na potpuno siguran i provjeren način te u skladu sa svjetskim standardima.

Besplatno parkiranje moguće je u gradovima: Bjelovar, Crikvenica, Dubrovnik, Đakovo, Hvar, Karlovac, Koprivnica, Korčula, Novi Vinodolski, Ogulin, Orebić, Osijek, Poreč, Požega, Pula, Rab, Rovinj, Samobor, Sisak, Slavonski Brod, Split, Šibenik, Varaždin, Vodice, Vodnjan, Vukovar i Zadar.

Nacionalna pokrivenost aplikacije diljem zemlje popularno nazivane Pajdo, jamči gotovo svakodnevne uštede i nakon isteka akcijskog 'Dana besplatnog parkiranja'.

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Iako je SMS još uvijek najrasprostranjeniji oblik mobilnog plaćanja, plaćanje aplikacijama ima brojne prednosti. Primjerice, PayDo ne koristi SMS protokol pa za razliku od SMS-a građani ne snose troškove naknada za platne transakcije.

'Iz navedenih razloga, osim potpuno besplatnog parkiranja dana 22.11., nastavljamo i s godišnjom promotivnom pogodnosti za sve korisnike Mastercard kartica: 10% od iznosa plaćenog za satne karte vraća se korisniku na promotivni račun, a što može koristiti prilikom budućeg plaćanja parkiranja', objasnio je Mario Hegedüs, izvršni direktor Infoarta - IT tvrtke koja stoji iza PayDo aplikacije.

Akcije su kreirane s ciljem popularizacije praktičnosti mobilnog plaćanja, u ovom slučaju kupovine parkirališnih karata. Prema istraživanjima, aplikacije za plaćanje koristi gotovo 60% potrošača u zemljama gdje su takve usluge dostupne. Čak 95% Hrvata koristi kartice, a 62% ih želi plaćati mobitelom. Upravo brzina, jednostavnost i ostvarene uštede čine PayDo aplikaciju itekako korisnom i poželjnom. Zbog toga svakim danom raste broj novih PayDo korisnika, što i ne čudi s obzirom na podatak da se potrošači regije ne odvajaju od svojih pametnih telefona te ih u prosjeku koriste 4,3 sata na dan.

'Veseli nas što možemo podržati projekte poput PayDo aplikacije jer korisnicima omogućuju da isti zaslon koji ne ispuštaju iz ruku mogu koristiti i za plaćanje. Prema nekim procjenama korisnici pametnih telefona i tableta će do 2019. napraviti gotovo 200 milijardi mobilnih transakcija godišnje. Ovo potvrđuje da želja potrošača za jednostavnim, sigurnim i digitalnim rješenjima u platnoj industriji raste, a pametni telefoni nameću se kao logično sredstvo plaćanja', istaknula je Sanja Žigić, direktorica Mastercarda u Hrvatskoj.

Stoga iskoristite 'Dan besplatnog parkiranja' i već sada putem mobitela ili weba preuzmite PayDo parking aplikaciju. Vaš parking pomoćnik Pajdo pobrinut će se da parkirate brže, jednostavnije, povoljnije, ali i potpuno besplatno 22.11.2018. godine.

Za više informacija posjetite: www.paydo.hr ili Facebook stranicu https://www.facebook.com/paydoapp/

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Josep Suria

Istraživanje MasterIndex o navikama korištenja financijskih usluga u RH te stavu prema platnim karticama iz svibnja 2018. online je provela kompanija Mastercard u suradnji s GfK – Centrom za istraživanje tržišta, na uzorku od 1.027 korisnika bankarskih usluga dobi od 18 do 55 godina.

Studija Mastercard Impact of Innovation pružila je uvid u percepciju digitalizacije i njenim učincima na društvo te osobne preferencije u uporabi digitalne tehnologije za plaćanje i autentifikaciju. Pokazuje i koliki otpor ispitanici iskazuju prema prihvaćanju i korištenju digitalnih tehnologija, odnosno koliko zagovaraju korištenje. Istraživanje je za Mastercard proveo IPSOS Research u četiri regije tijekom ljeta 2016. među korisnicima interneta koji posjeduju bankovni račun dobne skupine od 20 do 50 godina.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!