POPIS OD 60 ZABRANJENIH

Iran zabranio BBC, VOA-u, Human Rights Watch

  • Autor: Hina/tportal.hr
  • Zadnja izmjena 05.01.2010 17:35
  • Objavljeno 05.01.2010 u 17:31
Iran

Iran

Izvor: Reuters / Autor: Reuters

Iransko ministarstvo obavještajnih služba i nacionalne sigurnosti zabranilo je Irancima svaki dodir sa 60 nacionalnih i međunarodnih organizacija, javila je u utorak državna televizija

Na popisu ministarstva su programi BBC-a i VOA-e na farsiju, informativna internetska Džaras u vlasništvu Zelenog pokreta koji vodi iranski oporbeni čelnik Mir Hosein Musavi i koja je trenutačno jedna od glavnih izvora vijesti oporbe.

Ministarstvo navodi da su te organizacije umiješane u prikriveni rat čiji je cilj rušenje islamske vlasti. Na popisu su također Human Rights Watch i Institut Otvoreno društvo Georgea Sorosa.

Iranske vlasti priopćile su u ponedjeljak da su tijekom sukoba reformističkih prosvjednika i snaga sigurnosti prošli mjesec uhitile nekoliko stranih državljana, Njihov identitet i način ulaska u zemlju nije objavljen.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi