ROK ZA PREDAJU SUTRA

IDS prvi objavio izvještaj, na kampanju potrošili 361 tisuću kuna

  • Autor: M.Šurina
  • Zadnja izmjena 02.09.2016 16:12
  • Objavljeno 02.09.2016 u 16:12
Boris Miletić

Boris Miletić

Izvor: Pixsell / Autor: Duško Marušić

Prema Zakonu o financiranju političkih aktivnosti i izborne promidžbe, stranke koje sudjeluju u izborima sedam dana prije izbora, zaključno sa sutrašnjim danom 3. rujna, moraju DIP-u predati prijevremena izvješća o troškovima kampanje i donacijama, a 48 sati nakon tog roka izvještaje moraju objaviti na svojim web-stranicama. Prvi je to učinio IDS, dok se očekuje da će troškove kampanje danas objaviti i dvije najveće stranke - HDZ i SDP

IDS je, kako se navodi u izvještaju objavljenom na njihovim stranicama, od kraja srpnja zaključno s 1. rujna, na kampanju potrošio 360.807 tisuća kuna.

Uglavnom se radi o troškovima reklamiranja, a najviše su pritom potrošili na oglase u Glasu Istre, gotovo 59 tisuća kuna. Oko 27 tisuća kuna potrošili su na oglašavanje na Radio Istri, a oko 20 tisuća kuna platili su produkciju radijskih spotova. IDS je investirao i u oglašavanje na Facebooku što su platili 2.806 kuna.

IDS je upisao i 11.000 kuna donacija. Tisuću kuna donirala im je Jadranka Macan, dok je 10.000 kuna donacije stiglo od konobe Gatto Negro iz Rijeke.

Prema Zakonu o financiranju političkih aktivnosti i izborne promidžbe, sudionici izbora dužni su sedam dana uoči izbora, odnosno na ovim izborima zaključno s 3. rujna, Državnom izbornom povjerenstvu predati izvještaje o troškovima kampanje i donacijama. Jednako tako, dužni su u roku od 48 sati od isteka roka za predaju troškova te iste izvještaje objaviti na svojim web-stranicama ili u dnevnom tisku.

Kako doznajemo, Narodna koalicija svoj bi izvještaj trebala objaviti u poslijepodnevnim satima, a da će danas objaviti izvještaj o troškovima kampanje za tportal poručili su i u HDZ-u. Svoj izvještaj o troškovima kampanje sutra će objaviti i Milan Bandić kojeg je, podsjetimo, zbog financiranja prije neki dan prozvao i Zoran Milanović, nazvavši ga pritom Jimmy Fontana.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!