SASTANAK U SPLITU

Hotelijeri traže načine za produljenje sezone

  • Autor: Leo Nikolić
  • Zadnja izmjena 17.11.2009 17:45
  • Objavljeno 17.11.2009 u 17:05
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Na današnjoj konferenciji za novinare direktor Splitsko-dalmatinske udruge hotelijera Mario Šerić predstavio je upravo tiskani 'Direktorij udruge'. To je promidžbena brošura koja promovira Udrugu, turističku ponudu Dalmacije i odabranih destinacijskih područja te ponude hotelijera i drugih članova Udruge. S ciljem postizanja globalnog marketinškog imidža, za koncept i dizajn 'Direktorija' su korišteni ogledni promidžbeni materijali renomiranih hotelskih marketinških saveza kao što su The Leading Hotels of the World i Small Luxury Hotels

Kerum izvan klastera

Splitsko-dalmatinska udruga hotelijera (SDUH) je jedini formalno ustrojeni klaster u Hrvatskoj koji povezuje hotelijere, druge turističke subjekte i institucije u funkciji produljenja turističke sezone i realizacije raznih oblika suradnje, provodeći aktivnosti zajedničke promidžbe i turističkog razvoja Splita i Dalmacije. Osnivači udruge su hotelijeri Le Meridien Lav Split, Radisson Blu Resort Split i Bluesun Hotels & Resorts, a među ostalim članovima se nalaze još i Grad Split, Zračna luka Split i Ekonomski fakultet Split. SDUH djeluje od početka 2009. godine. Na upit zašto primjerice hotel u gradnji Marjan Hilton u splitskoj luci još nije član Udruge, premda bi, po logici stvari, to već trebao biti, iz Udruge su nam rekli da predstavnici Marjan Hiltona, konkretno Željko Kerum, još nisu pokazali inicijativu da se pridruže. Kako je bilo najavljeno, taj bi hotel trebao biti završen za sljedeću sezonu, za koju se već rade planovi.

'Direktorij' je namijenjen ciljnim tržišnim skupinama u najvećim europskim gradovima, a za što će se koristiti predstavništva Hrvatske turističke zajednice u inozemstvu, vodeći tour operatori i turističke agencije, organizatori kongresa i insentiva, zrakoplovne tvrtke koje uslužuju Zračnu luku Split i drugi distribucijski kanali. Direktorij će također biti uručen svim članovima Udruge te će biti raspoloživ gostima po njihovom dolasku u regiju na mjestima kao što su ljetni informacijski punkt u Zračnoj luci Split te informacijski uredi županijskih i lokalnih turističkih zajednica na području Dalmacije.

Uz 'Direktorij', tijekom tiskovne konferencije predstavljene su sve aktivnosti koje je udruga poduzela tijekom 2009. godine u cilju produljenja sezone i što boljeg pozicioniranja Dalmacije kao turističke destinacije. Među najvažnijim aktivnostima su nastojanja da se poboljša zračna povezanost Splita s europskim metropolama. Tako je nakon višemjesečnih pregovora s domaćim avioprijevoznikom Croatia Airlinesom postignut dogovor o produljenju sezone letova na liniji Split - London, dok se za sljedeću godinu najavljuje mogućnost produljene sezone izravnih letova na liniji Split – Pariz, o čemu će se u četvrtak raspravljati na izvanrednoj radionici u Parizu koju će članovi udruge održati vodećim francuskim tour operatorima.

Uz navedene letove, udruga je također započela pregovore o povezivanju Splita s Madridom i Barcelonom tijekom ljetnih mjeseci budući da ova dva više milijunska europska grada dosad nisu bila izravno povezana sa Splitom. Niskobudžetna kompanija EasyJet već je iskazala interes za uvođenje ove avionske linije u sezoni 2010.

Na samom kraju najavljena je inicijativa o osnivanju Splitsko-dalmatinskog kongresnog i insentiv ureda u funkciji promidžbe i komercijalizacije postojeće kongresne ponude članova Udruge i drugih subjekata koji se žele pridružiti Udruzi u cilju razvoja kongresnog turizma Splita i srednje Dalmacije.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi