KRIJU KREATORA KRUŽNOG PUTA

Dizajner Ljubičić: Josipovićev logo znak je nepismenosti

  • Autor: Helena Puljiz
  • Zadnja izmjena 03.12.2014 14:13
  • Objavljeno 03.12.2014 u 14:13
to-je-pravi-put3 logo kampanje ivo josipović

to-je-pravi-put3 logo kampanje ivo josipović

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Izborni stožer Ive Josipovića

Logo izborne kampanje predsjednika Ive Josipovića - isprekidani krugovi u bojama u kojima je upisana poruka 'To je pravi put' - izazvao je brojne negativne komentare na društvenim mrežama. Mnogima je prva asocijacija to da Josipović poručuje kako je tzv. pravi put vrtnja ukrug, a nekima kako je 'pravi put' zapravo labirint bez izlaza. Evo kako značenje novog loga objašnjavaju u Josipovićevom izbornom stožeru i kako na njega gleda dizajner Boris Ljubičić

Glasnogovornicu kampanje Ive Josipovića Mladenku Šarić upitali smo što se htjelo poručiti novim logom i tko je njegov autor. Autora izborni stožer ne želi, zasad, otkriti, a ističu kako su 'nadstranačje, okupljanje i zajedništvo' glavna ideja vizualnog identiteta kampanje 'To je pravi put'.

'Cjelokupna komunikacija, uključujući i vizualni identitet za predsjedničku kampanju Ive Josipovića, počiva na ideji nadstranačja, zajedništva i okupljanja s ciljem rješavanja najvećih društvenih izazova u Republici Hrvatskoj. Znak je vizualno inspiriran suvremenim infografikama koje služe za pristupačan prikaz složenih informacija, ali i radovima umjetnika i dizajnera iz raznih pokreta s početka dvadesetog stoljeća koji su se bavili socijalnom ulogom vizualnih komunikacija', kaže glasnogovornica Šarić.

Poslala nam je i 'genezu nastajanja znaka 'To je pravi put' kao znaka koji promiče okupljanje'. A to izgleda ovako:

Geneza nastajanja znaka 'To je pravi put' Izborni stožer Ive Josipovića

Geneza nastajanja znaka 'To je pravi put' Izborni stožer Ive Josipovića

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Izborni stožer Ive Josipovića

Geneza nastajanja znaka 'To je pravi put' Izborni stožer Ive Josipovića

Tko su autori vizualnog identiteta Josipovićeve kampanje, doznat ćemo tek u izvješćima koja će se podnositi Državnom izbornom povjerenstvu.

Dizajner Boris Ljubičić kaže kako je logo 'To je pravi put' znak potpune vizualne nepismenosti.

'Ako je ovo politička poruka VRTIMO SE UKRUG, to je PRAVI PUT, svakome je jasno da izlaza iz situacije nema... Prepametno, gospodine Josipoviću! Slika je tekst, politička poruka mora biti jasna i nedvosmislena. Mene je taj znak podsjetio na stihove Tina Ujevića: 'Krenuo sam na put, put je bio dug. Kasno sam shvatio da je taj put – krug', ali i na rotaciju stroja za rublje', ističe Ljubičić u izjavi za tportal.

Posebno ga smeta to što znak uopće nema hrvatskih nacionalnih elemenata jer je uvjeren kako netko tko želi biti predsjednik hrvatske države mora koristiti i njezin identitet u vizualnom izražavanju.

Josipovićev predizborni plakat Facebook/Ivo Josipović

Josipovićev predizborni plakat Facebook/Ivo Josipović

Izvor: Društvene mreže / Autor: Facebook Ivo Josipović

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!