ODLUKA NAKON NIZA ŽALBI

'Betonaru' za Plovput gradit će se u splitskom škveru

24.04.2014 u 16:29

Bionic
Reading

Uprava splitske tvrtke Plovput donijela je konačnu odluku da će radni brod za tu tvrtku, ukupne vrijednosti oko 54,3 milijuna kuna, graditi Brodograđevna industrija Split, potvrdio je direktor Plovputa Darko Meštrović

'Ovakva odluka je donesena na temelju zapisnika Plovputovog povjerenstva za provedbu postupka javne nabave od 4. travnja ove godine, a kako su prošli svi rokovi mirovanja, odnosno žalbe u kojima se nitko nije žalio, možemo reći da je od danas ova odluka konačna i ima izvršnu narav, a to znači da će idućih dana slijediti dogovori splitskog škvera i Plovputa o potpisivanju ugovora o gradnji ovog broda', izjavio je za Hinu Meštrović.

U siječnju ove godine Uprava Plovputa je bila odlučila da će brod graditi zajednica ponuđača Tehnomont i Uljanik iz Pule. Brodograđevna industrija Split se žalila na takvu odluku te je Državna komisija za kontrolu postupka javnog nadmetanja uvažilo žalbu i donijela rješenje da Plovput obnovi postupak, što je ta tvrtka i učinila te je donesena konačna odluka da splitski škver gradi ovaj radni brod, objašnjava Meštrović.


Podsjeća kako je prvobitno u kolovozu 2013. Uprava Plovputa bila donijela odluka da će brod graditi Brodograđevna industrija Split, ali su se na takovu odluku žalili korčulansko brodogradilište Leda i njegov nizozemski kooperant Marpro group. U ponovljenom postupku u siječnju ove godine Uprava Plovputa bila je odlučila da će radni brod graditi zajednica ponuđača Tehnomont i Uljanik iz Pule, a na što se žalila Brodograđevna industrija Split.

Djelatnost Plovputa vezana je za sigurnost plovidbe, a obuhvaća održavanje i uređenje plovnih putova u unutarnjim morskim vodama i teritorijalnom moru Hrvatske, postavljanje i osiguranje pravilnog rada objekata sigurnosti plovidbe, obavljanje poslova radijske službe na pomorskim plovnim putovima i sl.

Plovputov radni brod, popularno nazvan 'betonara', bit će duljine 48 metara i širine 11 metara.

Namjena će mu biti izgradnja novih objekata pomorske signalizacije i održavanje sadašnji, kojih je trenutno u hrvatskom dijelu Jadrana 1052.

Brod će moći u roku od 12 sati proizvoditi 60 prostornih metara betona, a imat će i tankove za prijevoz 200 prostornih metara pitke vode, pojasnio je Meštrović

Tim se brodom, dodaje, žele povećati tehnički kapaciteti Plovputa ali i unaprijediti sigurnost plovidbe hrvatskim dijelom Jadrana.