KRPANJE

Autori popravljaju Gran Turismo 5

15.12.2010 u 16:01

Bionic
Reading

Poliphony Digital na kritike odgovara nadogradnjom igre

Gran Turismo 5 bio je najočekivanija igra za PlayStation 3 u cijeloj njenoj povijesti, a razvoj na samoj igri je počeo čak i prije lansiranja konzole na tržište. Kritika je nakon izlaska igre ostala podijeljena, kao i igrači. Svi se slažu da se radi o gotovo savršenoj simulaciji, no po faktoru zabave GT5 ne kotira baš visoko. Zamjerilo se Polyphonyju i to što GT5 ipak ne izgleda onoliko dobro kao što je prikazivano u trailerima, što ima bugova i nema modela oštećenja. Najviše su pak razočarani oni koji su se kleli u brojnost voznoga parka igre koja ima 1031 automobil.

 

Na kraju se ispostavilo da je Poliphony Digital potpuno modelirao tek 200 automobila, a ostale jednostavno preuzeo iz prethodnika. Brojka od dvjestotinjak automobila je sama po sebi impresivna, no igrači smatraju da se moglo mnogo više s obzirom na dugotrajnost razvoja i brojne odgode. 

 

Ljudi iz Poliphony Digitala su, čini se, počeli shvaćati neke propuste te je najavljeno da će Poliphony nastaviti na potpunom dizajnu automobila nauštrub onih preuzetih iz GT4 i PlayStationa 2. Isti će tako postati dostupni na PlayStation Networku, i to potpuno besplatno. Nije potvrđeno koliko će automobila biti nanovo dizajnirano ni o kojem će se broju automobila raditi.

 

Poliphony Digital je nedavno u opticaj pustio i patch za model oštećenja koji je u Gran Turismu 5, kao što smo i spomenuli – praktički nepostojeći. Patchom je implementiran u igru, no samo u određene modove.

 

Eh, tko bi rekao da će se igrači u 21. stoljeću morati boriti za pravo razbijanja automobila u igrama.